Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور در مراسم ۲۲ بهمن گفت : انقلاب اسلامی ویژگی های ایجابی و ویژگی های سلبی دارد واگر در این مسیر اگر خودمان را با ارزش‌های آن هماهنگ نکنیم از غافله عقب می‌مانیم.

او افزود :ارزش های ۸ گانه آزادی اخلاق معنویت و عدالت استقلال برادری محبت از جمله ارزش های انقلاب اسلامی است که به حکومت جهانی حضرت حجت وصل خواهد شد و خون شهدا ضامن پیروزی انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قدردانی از خلق حماسۀ عظیم نمایش وحدت مردم انقلابی در راهپیمایی

 

خبر در حال تکمیل.....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۶۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فقط ۷۰ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که به فرمان امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهادی برگرفته از جنس مردم تاسیس شد.


سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران باید برای بحران‌هایی که برای کشور و مردم به وجود می‌آید، همیشه مهیا و آماده باشد.


پاسداران خدمت به خلق خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار داده اند، از جبهه‌های جنگ و نبرد حق علیه باطل تا جبهه‌های سازندگی.


حجت الاسلام رستگار، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان می‌گوید: سپاه پاسداران الگوی ولایتمداری، سربازی و خدمتگزاری برای مردم و جامعه اسلامی و انقلابی است.


گروه‌های جهادی دست در دست هم پای کار محرومیت زدایی از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب استان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد
  • رهبر انقلاب: در حوادث اخیر قدرت اراده ملت ایران ظهور کرد
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است