Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آمریکا همچنان به انتقال تجهیزات نظامی و مواد لجستیکی به پایگاه‌های غیرقانونی خود در سوریه بخصوص حومه الحسکه و دیرالزور ادامه می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا، آمریکا همچنان به انتقال تجهیزات نظامی و مواد لجستیکی به پایگاه‌های غیرقانونی خود در سوریه بخصوص حومه الحسکه و دیرالزور ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، نیرو‌های اشغالگر آمریکایی با استفاده از هواپیما‌های نظامی، مقادیری تجهیزات نظامی وارد پایگاه غیرقانونی این کشور در منطقه الشدادی در حومه الحسکه کردند.
منابع محلی اعلام کردند هواپیما‌های نظامی آمریکا، سه بسته حاوی تجهیزات لجستیکی را با چتر در پایگاه این کشور در منطقه الشدادی در حومه الحسکه رها کردند.
منابع محلی در حومه دیرالزور نیز اعلام کردند شانزده کامیون و تریلی حامل کانتینر که یک خودروی نظامی زرهی آن‌ها را همراهی می‌کرد، وارد یکی از پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در آن منطقه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جابجایی تجهیزات حومه الحسکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نمایش تجهیزات نظامی غنیمت گرفته شده از اوکراینی ها در مسکو | تصاویر
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • (ویدیو) فوجیان؛ بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشتی جنگی چین
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم