Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@16:42:24 GMT

قدردانی میثم مطیعی از مدیر شبکه کودک

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۰۱۵۵

قدردانی میثم مطیعی از مدیر شبکه کودک

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سرشار مدیر شبکه کودک (پویا و نهال) با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از HD شدن این شبکه در تلوبیون خبر داد و نوشت: 

"خبر خوب اینکه امروز پخش اینترنتی شبکه کودک در تلوبیون، اچ‌دی (HD) شد. به امید خدا در گام بعدی، بایگانی برنامه‌های شبکه نیز با کیفیت HD در دسترس قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تلاشهای جوانان تلوبیون برای تحقق این اتفاق شیرین، متشکرم."

میثم مطیعی در پاسخ به این پست نوشت:

"ابتلا به کرونا فرصتی بود که به اندازه کل عمرم تلویزیون نگاه کنم. حرکت رو به جلو، تغییرات مفید و برنامه‌سازی‌های جذاب و در عین حال هدفدار شبکه پویا و نهال خیلی خوب و واضح به چشم میاد. خداقوت به شما و دوستان مومن شبکه، که شبانه روزی برای ساختن نسل آینده در تلاش هستید."

در ادامه این گفت‌وگوی مجازی مدیر شبکه کودک نوشت: "سلام برادر. الحمدلله که سلامتی حاصل شد. حالا که این تجربه خوب رو داشتید، رهایش نکنید و با بچه‌ها، شبکه کودک را باز هم ببینید!"

در ادامه توئیت محمد سرشار مدیر شبکه کودک و گفت‌وگوی مجازی با میثم مطیعی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شبکه پویا میثم مطیعی مدیر شبکه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیر شبکه کودک در این آیین گفت: امسال تئاتر تعاملی زنده را به نمایش گذاشتیم که در نوع خود بی نظیر است و واکنش‌ها در شبکه شاد بارگذاری می‌شد و در دستور کار قرار می‌گرفت.

محمدصادق باطنی افزود: نسل جدید با بحران هویت مواجه است؛ اگر کسی به نسل ما پاسخی نمی‌داد جویای پاسخ نبودیم، امروز، اما پاسخ سوالات خود را در فضای دیگری تهیه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مساله دختران باید در برنامه‌های تلویزیونی برنامه‌ریزی شود، عنوان کرد: برای ورود به هویت کودکان باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد که نشانه‌های ورود به هویت کودکان تشکیل گروه‌های هواداران است و خاطره‌گذاری در اذهان نیز از دیگر نشانه‌ها است، چراکه کودکان در هر سنی با یک برنامه تلویزیونی خاطره‌سازی کرده‌اند.

مدیر شبکه کودک افزود: برنامه سر سفره خدا خاطره چند نسل از روزه اولی‌ها است و این برنامه تلویزیونی به بخشی از آیین دین‌داری کودکان تبدیل شده که جای تقدیر دارد.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز در حاشیه تقدیر از عوامل برنامه "سر سفره خدا" گفت:در تلاشیم عرصه حقیقی و عرصه مجازی و رسانه را به یکدیگر گره بزنیم که ماحصل این امر و رفت‌وآمد‌ها منجر به تولید چنین برنامه‌ای شد.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال در راستای تعاملات و دغدغه‌هایمان باغ رسانه کودک و نوجوان را نیز افتتاح کنیم.

در پایان این جلسه از تمامی عوامل این برنامه تلویزیونی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • دروغ‌پردازی با عکس ۷ سال پیش پارک دانشجو
  • پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ از «محفل» تا «زیرخاکی»
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • « زنجیره علویان» پویشِ جدید کاربران فضای مجازی مازندران
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با حماسی خوانی میثم مطیعی