Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رحمدل بامری فرماندار چابهار اظهارداشت: دهه فجر فرصتی مهم برای انعکاس دستاورد‌های نظام اسلامی است، چون این انقلاب بی‌شک پدیده‌ای نوظهور در قرن حاضر محسوب می‌شود.

وی ضمن تبریک ایام الله بیست و دوم بهمن، از آحادِ مردم شریف شهرستان چابهار جهت بزرگداشت این روز بزرگ و تجدید عهد با آرمان‌های پرافتخارِ شهدای گرانقدر و حضور در رژه خودرویی قدردانی کرد و افزود: امیدواریم تمام دلسوزان نظام در تداوم مسیر عزت و عظمت ایران اسلامی همچون گذشته با حضور در صحنه عزم، اراده، مقاومت، ایستادگی و پافشاری بر آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و انسانی را به منصّه‌ی ظهور برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار چابهار به حضور مسوولان کشوری در ایام الله دهه فجر در این شهرستان اشاره و گفت: رییس سازمان مدیریت بحران کشور از طرح‌های حوزه گرگرو‌ها (فرسایش خندقی خاک) بازدید کرد.

وی ادامه داد: تخصیص ۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد مدیریت بحران کشور جهت اجرای طرح‌های حفاظتی به منظور احیای اراضی تخریب شده در محدوده روستا‌های دشتیاری و چابهار و کنترل فرسایش خندقی خاک قابل تقدیر است و بزودی در روستا‌های در معرض خطر گالی برای طرح‌های حفاظتی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی آبخیزداری این طرح‌ها اجرا می‌شود.

بامری گفت: بدلیل فرسایش خندقی خاک (گالی) حدود ۳۰ هزار هکتار از اراضی بخش پلان و دهستان پیرسهراب (منطقه دشتیاری) در معرض پدیده فرسایش خاکی قرار گرفته که پس از وقوع سیلاب دیماه ۹۸ پدیده فرسایش شدت و سرعت بیشتری یافته است.

وی به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و رژه موتوری از محل حوزه شهری سپاه در خیابان امام (ره) جنب یگان امداد قدیم اشاره و بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی، اقتدار ملت ایران و حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است.

فرماندار چابهار ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان رخدادِ مهمِ عصرِ حاضر پس از یک دوره مبارزه و جانفشانی در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و ملت بزرگ ایران از سیطره ستم، نجات یافتند.

وی گفت: مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان چابهار در ساعت ۲۱ همزمان با سراسر کشور در شب سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران گلبانگ الله اکبر سر دادند و جلوی خاص را به نمایش گذاشت.

بامری اظهارداشت: نشست هم‌اندیشی علما با موضوع اهمیت و جایگاه روحانیت و تریبون نماز جمعه در افزایش تعامل و تقویت ارتباطات جامعه و حاکمیت، نقش گفتمان دینی در تعالی سازی فرهنگ و ترویج و تقویت شیو‌های نوین تدریس در مدارس و حوزه‌های علمیه در راستای افزایش غنای علمی طلاب علوم حوزوی در پلان چابهار برگزار شد.

وی بیان کرد: ۹ طرح شهرداری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان افتتاح شد که این طرح‌ها شامل عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی شهر شامل جدول‌گذاری و زیرسازی و آسفالت آماده سازی فضای سبز، تامین روشنایی، اقدامات عمرانی در اراضی ۷۰ هکتاری زیباشهر (زیرسازی، جدولگذاری و آسفالت بخشی از بلوار مولوی روانبد ومحور شهید چراغ مکان)، زیرسازی و آسفالت معابر منطقه گارگاهی، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر (نبوت، سپاه، شهید صیاد۱۷، شهید مدرس ۵، حافظ ۲۲، جمهوری اسلامی ۱۶، شهیدفلاحی و کارگر، قدس ۷) ⁦ و⁩ اجرای جدول، کانال و کانیو جهت هدایت آب‌های سطحی است.

فرماندار چابهار ادامه داد: هشت مرکز مثبت زندگی بهزیستی با هدف تسهیل در ارائه خدمات از نظر کمی و کیفی و شفافیت با همت اداره بهزیستی راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: ۱۲ پروژه در بخش پلان شامل بهسازی معابر روستایی، برقرسانی، تامین آب آشامیدنی بهداشتی و توسعه فضا‌های ورزشی به ارزش سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

بامری افزود: ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت سازمان منطقه آزاد، ورزش و جوانان و دهیاری‌ها در روستا‌های مولادادزهی و گزانی به ارزش یک میلیارد تومان و فضای بازی کودکان در روستای گزانی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی بیان کرد: بهره برداری از ۶ پروژه برق شامل تقویت، توسعه و اصلاح شبکه برق به ارزش ۶۶۰ میلیون تومان در روستا‌های معلم بازار، صدیق زهی، چوکات پایین و شهر پلان و اجرای پروژه آسفالت معابر و طرح هادی روستای کورسر جلایی بازار توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ارزش یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان، بهره برداری از ایستگاه تصفیه آب آشامیدنی بهداشتی با مشارکت دهیاری‌ها و خیران به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های دهه فجر چابهار بوده است.

فرماندار چابهار گفت: احداث زمین چمن مصنوعی بصورت مشارکتی (منطقه آزاد_ ورزش و جوانان و دهیاری ها) در مجموعه روستا‌های شهرستان به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: افتتاح طرح هادی روستای عورکی حاج آدم بازار از اعتبارات سیل ۹۸ با ۲ هزار و۴۰۰ مترمربع زیرسازی، یکهزار و۵۰۰ متر جدول گذاری و پنج هزار و۴۰۰ مترمربع آسفالت و افتتاح چندین طرح مسکن و اشتغال با بکارگیری بیش از ۶۵ نیروی مستقیم و غیر مستقیم از دیگر طرح‌های ویژه دهه فجر چابهار بوده است.

بامری گفت: گرامیداشت دهه فجر در چابهار علاوه‌بر افتتاح طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی با ویژه برنامه‌هایی نظیر غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، یادواره شهدا، گرامیداشت مقام مادر و روز زن، تجلیل ودیدار با خانواده شهدا نیز در این شهرستان همراه بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر انقلاب اسلامی فرماندار چابهار میلیون تومان دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از افتتاح بعضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و تعدادی از پروژه‌های روبنایی با حضور وزیر راه و شهرسازی طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، فرهاد سعیدی صبح امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان با اشاره به هماهنگی‌های به عمل آمده توسط شرکت مادر تخصصی جهت افتتاح پروژه‌های شهر جدید سهند با حضور وزیر راه و شهرسازی، اظهار کرد: در شهر جدید سهند ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن و شش عنوان پروژه روبنایی آماده افتتاح شده است.

وی با تشریح پروژه‌های روبنایی قابل افتتاح در شهر جدید سهند، افزود: بهره‌برداری از نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، بهره برداری از مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌روهای شهر سهند و همچنین آسفالت توپکای آزادراه از جمله برنامه‌های افتتاحی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی این شرکت، خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۵۰۰۰ واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن، عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه نیز طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

سعیدی اضافه کرد: تحویل قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز از جمله برنامه‌های ما خواهد بود.

کد خبر 747122

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • پروژه خط لوله گاز ایران و پاکستان باید حل شود
  • مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار می شود
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ