Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین مسابقه از مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی«هشت بهشت» با موضوع کتاب«آن مرد با باران می‌آید» روز جمعه ۲۴ بهمن‌ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، هفتمین مسابقه از مجموعه مسابقات دانشجویی کتابخوانی «هشت بهشت» با موضوع کتاب «آن مرد با باران می‌آید» جمعه ۲۴ بهمن به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جوایز این دوره از مسابقات به قید قرعه به شرکت‌کنندگانی تعلق می‌گیرد که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون شده باشند. هم‌چنین در پایان سال پس از برگزاری ۸ دوره مسابقه جایزه ویژه ۸ بهشت به ۸ برگزیده‌ای تعلق می‌گیرد که طی این مدت (۸ دوره مسابقه) بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند.

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران این مجموعه مسابقات را با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه علوم پزشکی تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌کند.

هفتمین مسابقه کتابخوانی هشت‌بهشت روز جمعه ۲۴ بهمن از ساعت ۹ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این‌مجموعه مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی bookrc.ir مراجعه کنند.

کد خبر 474211

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مسابقه کتاب خوانی كتاب و كتاب خواني کتاب هفته کتابخوانی پویش کتابخوانی ملی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجموعه مسابقات هفتمین مسابقه معاونت فرهنگی برگزار می شود هشت بهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» رونمایی می‌شود
  • سند مالکیت مجموعه جهانی «تخت جمشید» فردا رونمایی می‌شود
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند