Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه  که در رأس یک هیات عالی‌رتبه قضایی در عراق به سر می‌برد، امروز چهارشنبه بصورت جداگانه و چهره به چهره با جمعی از علمای اهل سنت و شیعه، دبیر کل حزب اسلامی و شخصیت‌های اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی عراق دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ضمن ابلاغ سلام گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم عراق، ابراز امیدواری کرد، جامعه اسلامی از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در مصونیت بماند.

رئیس قوه قضاییه شناخت دشمن و بصیرت افزایی در جامعه را از وظایف علما دانست و تاکید کرد همه کسانی که در صحنه سیاسی عراق اثر گذارند باید با شناخت دقیق شرایط، نقش خود را در جهت بصیرت آفرینی در جامعه ایفا کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اختلاف افکنی در جهان اسلام هستند، گفت: جمهوری اسلامی بر راهبرد وحدت و انسجام بین مسلمانان تاکید دارد و همه باید در مسیر تحقق این راهبرد حرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: انسجام و همدلی از مهمترین نیاز‌های امروز جهان اسلام است و هرگونه تفرقه برای مسلمین را مضر و همچون سم خطرناکی می‌دانیم.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه جنس کار تکفیری‌ها از همان جنس اقدامات صهیونیست‌هاست، افزود: این گروهک‌ها اسم خودشان را مسلمان گذاشتند و بزرگترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم اخراج آمریکایی‌ها بر اساس مصوبه قانونی مجلس عراق تصریح کرد: تا روزی که آمریکایی‌ها در منطقه باشند، این منطقه امن نخواهد بود چرا که آن‌ها هر جا باشند، شرارت ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی مصون‌سازی جوانان و جامعه عراق و تربیت نیروی انسانی و انسان‌سازی را از وظایف فق‌ها و علما دانست.

رئیس قوه قضاییه همچنین یکی دیگر از وظایف علما و روحانیون را خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد و گفت: باید در کنار توجه به انسان‌سازی برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی به گره گشایی از کار و زندگی مردم هم توجه شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسلام انسجام و همدلی رئیس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و آقای شهباز شریف، امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، دیدار دو جانبه‌ داشتند.

برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌ سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از دیگر برنامه‌های امروز این سفر بود.

سپس، رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به نام ایران که از مقابل مجلس این کشور آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور : حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند، حتی کسانی که مسلمان هم نیستند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در جمهوری اسلامی قانون است، همه پیروی کنند | دست اجانب دنبال برداشتن حجاب است
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب، قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • احکام متناسب با جرم در پرونده‌های مرتبط با حجاب صادر شود
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله موثر با هر گونه اجحاف به کشور‌های اسلامی