Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خون نبی‌الله میرزایی عصر امروز چهارشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی شهرک شیلاتی اندیمشک، اظهار کرد: شهرک شیلاتی اندیمشک حلقه اتصال تولید ماهی سردابی در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان را تکمیل می‌کند.

وی افزود: پروژه شهرک شیلاتی اندیمشک زمینه افزایش تولید را به میزان دو هزار و ۶۰۰ تن ماهی سردابی در استان خوزستان فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شیلات کشور اظهار کرد: یک طرح به صورت پایلوت برای پرورش ماهی‌های سرد آبی کوچک در اندیمشک و با هدف الگوسازی برای ایجاد مشاغل کوچک و خانگی ایجاد شود.

وی با تأکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌های اندیمشک، عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت کانال‌های آب‌رسان کشاورزی در اندیمشک باید تصمیمات لازم اتخاذ شود.

خون میرزایی گفت: به واسطه تکمیل پروژه شهرک شیلات اندیمشک زمینه بسته‌بندی، صادرات محصولات آبزی و ایجاد پایانه صادرات برای استان خوزستان در شهرستان اندیمشک به صورت متمرکز ایجاد می‌شود.

کد خبر 5144201

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان شیلات ایران شهرستان اندیمشک آبزی پروری شیلات خوزستان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه عکس استانها 22 بهمن واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۵۰ تن ماهی سردآبی در استخر‌های ذخیره آب کشاورزی استان یزد تولید و به بازار مصرف عرضه شد.    محمد علی حاتمی زاده ادامه داد: یکی از کسب و کار‌های تولیدی که خیلی سریع به سود دهی می‌رسد پرورش ماهیان سردآبی به خصوص ماهی قزل آلا در شرایط آب و هوایی این منطقه است که تولید آن در تمام شهرستان‌های استان با استفاده از منابع ذخیره آبی انجام می‌شود.    وی اظهار داشت: افزایش قیمت نهاده‌های شیلاتی، خاموشی چاه‌های کشاورزی و نوسانات قیمت زیرساخت‌های احداث واحد‌های جدید از جمله مشکلات موجود برسر راه تولید آبزیان در استان یزد است.    رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد خاطر نشان کرد: اعطای تسهیلات بانکی کم بهره و حمایت از تولیدکنندگان خرد با تشکیل اتحادیه پرورش دهندگان آبزیان از برنامه‌های جهادکشاورزی است.

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • بهره گیری از ظرفیت مغفول سازمان بورس در اردبیل
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • تولید بیش از ۷۰۰ تن ماهی سردآبی در استان یزد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود