Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان، عصر امروز (چهارشنبه) از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در دومین روز از سفر سه روزه خود به گیلان، عصر امروز (چهارشنبه) با همراهی دکتر ارسلان زارع استاندار، از روند عملیات اجرایی باقیمانده پروژه آزادراه رشت - قزوین بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سه هزار و ۲۰۰ متر از مسیر ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه رشت - قزوین در دولت یازدهم به بهره برداری رسید؛ عملیات اجرایی هشت کیلومتر باقی مانده نیز از خردادماه سال گذشته آغاز شده است.   جلسه اقتصاد مقاومتی گیلان نیز شب گذشته با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه و استاندار برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوبخت گیلان رئیس سازمان برنامه و بودجه آزادراه رشت قزوین سازمان برنامه و بودجه آزادراه رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۲۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود

استاندار سمنان از دور دوم سفر رییس جمهور به استان طی پایان هفته جاری خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید پیگیر اعتبارات سفر باشند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در آینده نزدیک احتمالاً پایان هفته جاری میزبان رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در استان سمنان خواهیم بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های استان آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر رئیسی به استان کاملاً وجود دارد، افزود: هم اکنون نیز برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در حال انجام است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز سه عامل موفقیت دولت است، بیان کرد: برنامه‌ریزی، نشست‌های تخصصی و اقدامات در استان سمنان به منظور تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» صورت گرفته است.

هاشمی ضمن بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده است گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان طی سال گذشته در حوزه ازدواج و تولد نوزادان در رتبه‌های پایین کشوری قرار گرفت، افزود: با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی استان می‌طلبد تا این مهم به صورت ویژه‌تر پیگیری و اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح‌آباد طبق زمان‌بندی تکمیل شود
  • عملیات احداث و اصلاح شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • بازدید استاندار قزوین از ۲ واحد تولیدی
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه پل B1 و کنارگذر شمالی کرج
  • طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار شد؟ | توضیحات مهم رئیس سازمان برنامه و بودجه
  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود