Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: عده‌ای در داخل می‌خواهند سفر قالیباف به روسیه را کوچک نشان دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   زنجان، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در نشستی با مردم زنجان اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه قرن است که در حال حاضر تبدیل به درختی تنومند شده و این موضوع نماینگر این است افرادی که رویای عدم 40 سالگی انقلاب را در ذهن خود می‌پروراندند، صرفا خیال‌باف بودند چرا که انقلاب اسلامی همچنان پایدار و با استقامت به راه خود ادامه می‌دهد و قدرتمند‌تر از قبل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم ایران همچنان پای آرمان‌های انقلاب و اهداف نظام هستند، گفت: مردم در طول 42 سال گذشته انقلاب خود را تنها نگذاشته‌اند، در طول هشت سال جنگ تحمیلی با بمباران‌های پی‌ در پی، تحت هر شرایط سخت باران، برف و سرما همچنان پایدار ایستاده‌اند و امروز نیز در شرایط کرونایی ملت بزرگ ایران اسلامی دوباره به یاد شهیدانشان و خاطره انقلابشان آمدند تا بگویند ما انقلابی هستیم و مسیرمان را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهیم داد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خود‌سازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی اهداف بلند انقلاب ماست که در گام دوم انقلاب به طرف آن حرکت می‌کنیم تصریح کرد: منشور گام دوم انقلاب نقشه راه حکیمانه‌ است که مقام معظم رهبری مسیر را در آن برای آینده ترسیم فرموده‌اند. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه منشور گام دوم انقلاب مهمترین منشور و نسخه راه انقلابی‌ها است تاکید کرد: توصیه ما به ملت ایران این است که منشور گام دوم انقلاب را مطالعه کنند چرا که رهبری هر آنچه که نسبت به گذشته، حال و آینده لازم است را بیان فرموده‌اند.

میرتاج‌الدینی با خطاب قرار دادن نامزدهای ریاست جمهوری در دولت بعدی عنوان کرد: نامزدها باید برنامه خود را از منشور گام دوم انقلاب بنویسند و مشخص کنند چگونه می‌خواهند نخستین دولت را در گام دوم انقلاب به اهداف و آرمان‌های زمین مانده انقلاب برسانند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما در 42 سال گذشته اصالت و شعارهای خود را حفظ کرده است، تصریح کرد: این انقلاب از مسیر اصلی خود، آرمان‌ها و اهداف و اصولی که امام خمینی(ره) بیان فرموده بود و مردم در راه آن شهید داده و فداکاری کرده بودند، منحرف نشده است و این در کمتر انقلابی رخ داده است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به روسیه که حامل پیام مهم و تاریخی مقام معظم رهبری به رئیس جمهور روسیه بود گفت: افرادی در داخل کشور با عینک تنگ و جناحی می‌خواهند این حرکت بزرگ را کوچک نشان داده یا تحریف کنند.

وی عنوان کرد: پیام تاریخی مقام معظم رهبری توسط قالیباف به رئیس جمهور روسیه ابلاغ شده که این موضوع همان ادامه راهبرد انقلاب محسوب می‌شود. این در حالی است که پس از رفتن ترامپ و آمدن جو بایدن عده‌ای تصور می‌کنند مسیر دیپلماسی نظام اسلامی تغییر کرده و از شرکای دیرین خود چین و روسیه جدا می‌شوند اما این توهم و رویایی بیش نیست چرا که ایران همواره ارتباط خود را با همسایگان حفظ کرده و این ارتباط را افزایش می‌دهد. با این حال باید گفت برخی‌ها می‌خواهند با تحلیل ناقص خود حرکت انقلاب را در آغاز چهل‌ و‌ سومین سالگرد آن با مشکل مواجه کنند در حالی که نظام اسلامی با حرکت‌های درست خود طرح‌ها، توطئه‌ها و فتنه‌گری‌های دشمنان از جمله طرح خاورمیانه بزرگ را به زباله‌دان تاریخ سپرده است.

میرتاج‌الدینی با تاکید بر اینکه نه شرقی، نه غربی بودن از اصول ثابت انقلاب ما است گفت: نه خدشه‌ای به انقلاب ما وارد شده است و نه کوتاهی انجام گرفته است و انقلاب اسلامی با استقلال سیاسی خود که مهترین دستاورد آن است و با تکیه به مردم‌سالاری دینی به راه خود ادامه می‌دهد و استوارتر از قبل قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منشور گام دوم انقلاب میرتاج الدینی انقلاب ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: حمله ایران به اسرائیل طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل صورت گرفته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه روسیه با صدور اطلاعیه‌ای در واکنش به حمله موشکی - پهپادی ایران به اسرائیل خبرداد: بنا بر اعلام وزارت خارجه ایران، این حمله در چارچوب دفاع از خود و بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در پاسخ به حملات به اهداف ایرانی در منطقه از جمله حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفته است که روسیه پیش‌تر آن را محکوم کرده بود.

در این اطلاعیه آمده است: متأسفانه شورای امنیت سازمان ملل متحد به دلیل مواضع اعضای غربی نتوانست پاسخ مناسبی به حمله به نمایندگی کنسولی ایران بدهد. ما نهایت نگرانی خود را در مورد تشدید خطرناک دیگر در منطقه ابراز می‌کنیم.  

همچنین این اطلاعیه می‌افزاید: ماهیت حل نشده بحران‌های متعدد در خاورمیانه، به ویژه در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل که اغلب با اقدامات تحریک آمیز غیرمسئولانه همراه است، منجر به افزایش تنش خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه می‌گوید: ما از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که خویشتن داری کنند. امیدواریم کشور‌های منطقه مشکلات موجود را از طریق ابزار‌های سیاسی و دیپلماتیک حل کنند. ما معتقدیم مهم است که بازیگران سازنده بین المللی در این فرایند مشارکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • حمله ایران تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی‌های اخیر اسرائیل بود
  • اکنون گزینه های ایران روی میز است
  • روسیه: حمله ایران به اسرائیل طبق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل صورت گرفته است
  • سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • قالیباف: سیلی به دشمن صهیونیستی درس‌آموز بود
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: سیلی به اسرائیل درس‌آموز بود
  • هشدار قالیباف به اسرائیل
  • اطلاعیه شماره یک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درمورد حمله به سرزمین‌های اشغالی