Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:10:59 GMT

شهدا قهرمان واقعی هستند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۳۲۵۲

شهدا قهرمان واقعی هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار و مدال آوران جهانی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: امیدواریم همه ما در دو وضعیت در اخلاق نیکو و انقلابی بودنمان پهلوان باشیم و پهلوان بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: قهرمانان واقعی شهدا هستند، چون در میدان بسیار سخت مبارزه در دوران انقلاب و هم دفاع مقدس با نفس مبارزه کرده، بزرگ و عزیز شدند و پرورش یافتند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شهدا در مکتب امام و انقلاب و از معارف الهی بهره گرفتند و انسان‌های ملکوتی شدند.

او افزود: شهدا با رشادت‌های خود الگو، قهرمان، پهلوان، جریان ساز و تاریخ ساز شدند و با فدا کردن جان خودشان عامل فتح و پیروزی برای کشورمان شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: این شیوه سبک زندگی در فضای معنوی اسلامی به برکت امام و انقلاب اسلامی بوده و است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جوانان توانمند ایرانی طی ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب زمینه ساز اقدامات بزرگی بودند و همه ظرفیت کشور برای امنیت، پیشرفت و معیشت مردم است.

سردار حسینی افزود: امیدواریم که ورزشکاران ما در سطوح استانی، ملی و بین المللی در بعد ورزشی و در بعد معنوی پیشرفت کنند و برای ایرانیان افتخار آفرین باشند.

او اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که بعد از انقلاب پیشرفت کرد بحث ورزش قهرمانی و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه سخنان خود افزود: در یک نقطه هم ورزش آوردگاه است و هرگاه قهرمانان ورزشی بر حریفان غلبه می‌کنند و با افتخار روی سکوی قهرمانی می‌روند و پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در آورند آنگاه غرور ملی را در کالبد همه ایرانی‌ها ساری و جاری می‌کنند و همه افتخار می‌کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: ورزشکاران هم در میادین ورزشی و هم در میدان جنگ به دفاع از ایران برخواسته اند و در هر زمینه‌ای که یک جوان مسلمان ایرانی پیشرفت کند باعث شادی کل ایرانیان است.

او با اشاره به راهپیمایی موتوری و خودرویی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: امسال متفاوت از سال‌های گذشته پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم و جمعی از هم وطنان با امکانات شخصی خود راهپیمایی خودرویی و موتوری را انجام دادند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

سردار حسینی افزود: ما باید وحدت را حفظ کنیم و در مسیر مبارزه با دشمنان باقی بمانیم هر چند سختی‌ها و کاستی‌ها و تلخی‌هایی را تجربه کردیم، اما در کنارش شیرینی‌های بسیاری را تجربه کرده ایم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تأکید کرد: همه ظرفیت کشور برای امنیت و پیشرفت و معیشت مردم است.

سردار حسینی افزود: از این شرایط سخت هم همچون سختی‌های گذشته عبور خواهیم کرد و پیروزی همیشگی متعلق به ملت ایران است.

او خاطرنشان کرد: این افتخار مختص ملت ایران است که برای اعتلای اسلام از هر چیزی گذشتند و دفاع کردند.

سردار حسینی در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدواریم شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتری برای ورزشکاران کردستانی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

در ادامه این مراسم رادمهر سعیدی فرزند شهید منوچهر سعیدی اولین شهید مدافع حرم کردستان دلنوشته‌ای را قرائت کرد و از خانواده‌های معزز شهدا و مدال آوران ملی و بین المللی استان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهیدان دوران دفاع مقدس فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان سردار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است

رییس پلیس راهور فراجا گفت: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است.

به گزارش مهر، سردار سید تیمور حسینی، در خصوص افزایش جرایم رانندگی، اظهار داشت: حدود یک ماه از تصویب قانون افزایش جرایم راهنمایی‌رانندگی گذشته، اما هنوز این قانون برای اجرا به پلیس راهور ابلاغ نشده است.

وی افزود: قرار است اصلاحاتی در برخی از بندهای این مصوبه جدید انجام شود و امیدواریم به زودی این قانون ابلاغ شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: یکی از راه‌های پیشگیری از تخلف و جرم، مجازات است، و در تمامی مکاتب حقوقی دنیا این موضوع پذیرفته شده که باید هزینه جرم بالا باشد تا موجب بازدارندگی شود و امیدواریم تا ۱۰ الی ۱۵ روز مشخص شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۵ برابری برخی از جرایم رانندگی افزايش سقف جرايم رانندگي به 200هزارتومان

دیگر خبرها

  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • ثبت رکورد جدید جابجایی کالا از طریق ناوگان حمل و نقل کردستان
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه
  • ۱۳ روستای نایین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه