Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از بخش‌های مختلف مجموعه آفتاب انقلاب بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی؛ در پی تصمیم فدراسیون دو و میدانی مبنی بر بازسازی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تنها سایت تخصصی رشته ورزشی دو و میدانی در کشور، کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ضمن بازدید از بخش ‌های مختلف این مجموعه در جریان کاستی‌ها و مشکلات آن قرار گرفتند تا با توجه به بودجه اختصاص یافته طی یک ماه آینده عملیات بازسازی را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ????بر اساس پیگیری‌های فدراسیون دو و میدانی قرار است اعتبار مورد نیاز جهت عملیات بازسازی و رفع نواقص مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب، از سوی وزارت ورزش و جوانان تامین شود.   ????در جریان این بازدید محسن برزگر محمدی مشاور عالی رییس فدراسیون دو و میدانی و حجت چراغی مسئول ورزشگاه آفتاب انقلاب بعنوان نمایندگان فدراسیون به تشریح ضرورت‌ها و الویت‌های مورد نیاز مجموعه برای بازسازی پرداختند.   ????در نشستی که در ادامه این بازدید برگزار شد، ملکی مدیر اجرایی شرکت توسعه گفت: با توجه به فرسودگی بخش‌‌های مختلف مجموعه و نیاز به بازسازی و تجهیز بر اساس اولویت‌های مشخص شده،بودجه تصویب شده پاسخگو نیست .    ????وی افزود: طی یک ماه آینده این پروژه را آغاز خواهیم کرد، اما ادامه کار قطعا مستلزم تامین اعتبار مجدد می‌باشد.     ????در پایان این بازدید نیز محسن برگزر محمدی خطاب به ملکی مدیر اجرایی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن میدان المپیک و آغاز فصل مسابقات دو و میدانی با ورود سال ۱۴۰۰ بازسازی سریع و تجهیز این مجموعه یکی از نیاز‌های جدی پیش روی ورزشکاران دو و میدانی است.    ????وی با اشاره به سخنان ملکی در خصوص کمبود بودجه و اعتبار برای بازسازی این مجموعه، ادامه داد: از شما بزرگواران بعنوان نمایندگان و کارشناسان فنی شرکت توسعه تقاضا دارم تا با ارائه گزارشی جامع به جناب آقای مسعود سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و  همچنین آقای مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه، ضمن تشریح مشکلات و کمبود بودجه ما را در تخصیص اعتبار مجدد یاری بفرمایید.   انتهای پیام؛ 

منبع: دانا

کلیدواژه: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آفتاب انقلاب دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد

حامد فیض‌الهی مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر افزود: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی بیان کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • آینده جهان از شب عملیات وعده صادق تغییر کرد
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است