Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، در نخستین روز از مسابقات جایزه بزرگ امارات، در ماده پرتاب نیزه، کلاس ۵۳/۵۴، حامد امیری با ثبت رکورد ۳۰ متر و ۹۶ سانتی‌متر در جایگاه نخست قرار گرفت و ورزشکارانی از یونان و اسلواکی به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده پرتاب دیسک کلاس ۵۱/۵۲/۵۳، رشید مسجدی با ثبت رکورد ۱۶ متر و ۳۵ سانتی‌متر در جایگاه پنجم ایستاد.

فردا و در ادامه مسابقات، حامد امیری در ماده پرتاب دیسک با حریفان خود به رقابت می‌پردازد.

با تصمیم برگزار کنندگان این دوره از مسابقات به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران و نیز شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، توزیع مدال نفرات برتر به صورت مجازی صورت می‌گیرد و مدال‌ها به سرپرستان تیم‌ها در هتل تحویل داده می‌شود.

همچنین سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران برای پارالمپیک توکیو، در پایان مسابقات به کمیته ملی پارالمپیک هر کشوری اعلام خواهد شد.

مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ ۲۰۲۱ با حضور ۶۰۲ ورزشکار از ۵۴ کشور به مدت ۴ روز در کشور امارات برگزار می‌شوند.

تیم ملی جانبازان و معلولین کشورمان با ۸ ورزشکار متشکل از رشید مسجدی، حامد امیری، محمد فتحی گنجی، علیرضا صادقیان، علی اصغر جوانمردی، سعید افروز، اکبر احمدی و محمدرضا احمدی با هدایت بهمن رضایی سرمربی تیم ملی در این مسابقات شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید

رقابت‌های بین المللی اسکی جانبازان و معلولین؛
نتایج روز دوم مسابقات ماده صحرانوردی مشخص شدند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جانبازان و معلولین امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی دومین دوره جشنواره بزرگ اصناف این بانک، روز دوشنبه سوم اردیبهشت، با حضور نمایندگانی از واحدهای نظارتی بانک برگزار شد و طی آن برندگان سه فقره جایزه ویژه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به ارزش سه میلیارد ریال، 77 جایزه نقدی 200 میلیون ریالی، 223 جایزه امتیاز تسهیلات 5 میلیارد ریالی، 520 جایزه امتیاز تسهیلات 2 میلیارد ریالی و 635 جایزه امتیاز تسهیلات 1 میلیارد ریالی مشخص شدند.

در دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک که با شعار «این تجارت سودمند است» از دهم شهریور تا پایان دی‌ماه سال 1402 برای مشتریان بخش اصناف بانک تجارت برگزار شد، بالغ بر 176 هزار نفر از مشتریان بخش اصناف حایز شرایط شرکت در این قرعه‌کشی بودند و مجموع امتیازات کسب شده آنان برای شرکت در قرعه‌کشی به حدود 304 میلیون امتیاز بالغ شد.

اسامی برندگان جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت شامل صاحبان واحدهای صنفی فعال کشور در گروه‌های تولید، توزیعی و خدمات و رسته‌های گوناگون آن‌ها بزودی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد