Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@17:27:43 GMT

انتقاد تند سرمربی بارسلونا از لیونل مسی

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۴۰۷۳

انتقاد تند سرمربی بارسلونا از لیونل مسی

رونالد کومان ، سرمربی بارسلونا بعد از شکست برابر تیم سویا در دیدار رفت نیمه نهایی جام حذفی گفت : لیونل مسی یک موقعیت خوب داشت که آن را گل نکرد و در برگشت گل دوم را خوردیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان مربی هلندی بارسلونا دوباره از داور انتقاد کرد چرا که برایش قابل درک نبود که ماتئو پنالتی روی جوردی آلبا در نیمه دوم را نگرفته هر چند که کارشناسان داوری اعتقاد دارند که آن صحنه اصلا خطا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان در مورد شکست بارسلونا مقابل سویا گفت:

” تنبیه شدیدی بود. می توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. موقعیت داشتیم، خوب بازی کردیم، جنگیدیم و نتیجه خیلی بدی گرفتیم. نتیجه بازتابی از اتفاقات درون زمین نبود. تیم همیشه می جنگد. مقابل یک تیم بسیار فیزیکی خوب کار کردیم. یک پنالتی به سود ما گرفته نشد. اگر داور ویدیویی وجود دارد، باید پنالتی گرفته می شد.”

وی در مورد این که مسی یک موقعیت بزرگ را از دست داد هم صحبت کرد:

” یک موقعیت عالی داشت که گل نشد و روی برگشت همین صحنه گل خوردیم. به نظرم با دیدن این بازی، نتیجه برای سویا بیش از حد خوب بود. حالا بازیهای زیادی وجود دارد اما خستگی تیم روی من تاثیر زیادی گذاشته است. نیمکت نشینی لنگله؟ تصمیم کاملا فنی بود. بازیهای زیادی مانده است.”

کومان در مورد داور بازی هم گفت:

” خوب کار کردند اما همیشه در مورد صحنه پنالتی تردیدهایی وجود دارد. همه به من گفتند که پنالتی بوده است. نمی دانم چرا داور ویدیویی دخالت نکرد. آنها خوب دفاع کردند و ترکیب خیلی خوبی دارند. ما در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم و قطعا برای بازی برگشت در خانه امید داریم. بارسا در خانه می تواند هر کاری انجام بدهد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا سویا بارسلونا رونالد کومان سویا لالیگا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان

به گزارش ورزش سه، الهلال تاکنون در ماه رمضان دو بازی انجام داده است که در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 2-0 الاتحاد را شکست داد و در لیگ حرفه‌ای عربستان نیز با نتیجه 2-1 مقابل ضمک پیروز شد.

این تیم پس از تعطیلات فیفادی نیز 4 بازی دیگر در ماه رمضان برگزار خواهد کرد؛ شاگردان ژسوس در لیگ به مصاف الشباب، الاخدود و الخلیج می‌روند و در سوپرجام نیز با النصر دیدار خواهند کرد.

ژسوس در گفتگویی با وب‌سایت رسمی الهلال در در این باره گفت: رمضان تجربه جدیدی برای من در عربستان سعودی است. من در اولین دوره حضورم در الهلال، این ماه را تجربه نکرده بودم. رمضان در اینجا بخشی از فرهنگ و دین مردم است و من احساس کردم که شناختی از این فرهنگ دارم.

سرمربی پرتغالی درباره شرایط تیمش در این ماه توضیح داد: در ماه رمضان خود را با شرایط وفق دادم. من روز به روز بیشتر یاد گرفتم و بازیکنان نیز روز به روز متفاوت ظاهر شدند.

وی در پایان تاکید کرد: باید در مورد این پویایی جدید و روزه گرفتن بازیکنان در ماه رمضان بیشتر می‌فهمیدم. در هر صورت همه چیز آسان است و ما با هر چیزی سازگار می شویم.

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • اسکالونی: تنها جایگاه مسی و دی‌ماریا تضمین شده است
  • خشم رونالدو: لعنتی 2 پنالتی‌مان را نگرفتی!
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان