Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شکرگذاریم که در چهل و دومین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت همیشه در صحنه ایران، همچنان با استواری، در مسیر آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) گام برداشته و با شور و شکوهی متفاوت تر از سال های گذشته، در ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، حماسه ای دیگر را رقم زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش های دریافتی از جای جای استان خراسان جنوبی و کشور عزیزمان ایران اسلامی صحنه های بی نظیر از حضور تاریخی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن و انعکاس دستاوردهای نظام در بسترهای گوناگون رسانه ای و حقیقی به نمایش گذاشت و امسال الحق و الانصاف ملت سنگ تمام گذاشتند و به دنیا ثابت کردند که در هر شرایطی و موقعیتی مسئله پشتیبانی از انقلاب اسلامی از امور دیگر جداست. توصیه می کنم لیبرال ها و آمریکاپرستان داخلی به صحنه های امروز انقلاب نگاه کنند، این صدای رسای ملت در برابر سازش و خودباختگی است.

اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار به وجود مردمی آگاه و با بصیرت، از حضور شما مردم شریف استان خراسان جنوبی که در برنامه‌های یوم الله دهه فجر و بویژه روز ۲۲ بهمن ماه حماسه‌ای دیگر را در تجدید بیعت با امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی خلق نموده اید، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

از همت والا و اقدامات ارزشمند جوانان فعال انقلابی در عرصه فضای مجازی و نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین صدا و سیما و اصحاب رسانه که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی تلاش و فعالیت موثری داشته اند، صمیمانه سپاسپگزارم.

کد خبر 5144291

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی راهپیمایی 22 بهمن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه عکس استانها واکسن کرونا 22 بهمن بوشهر شهرکرد آمار کرونا گرگان شهرستان کرج انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده، امام جمعه شهرستان میاندوآبگفت: دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت درایت رهبر انقلاب اسلامی ایران، به عنوان یکی از مقاطع حساس و درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی مطرح می باشد.

وی افزود: سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است که هرکجای کشور ونظام اسلامی به آن نیاز داشته باشد حضورمی یابد و بعنوان نیروی خدمتگزار امت اسلامی در مناطق درون‌مرزی و برون‌مرزی در هر صحنه‌ای که موردنیاز باشد،نقش‌آفرینی می‌کند.

امام جمعه شهرستان میاندوآب ادامه داد: امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بازوی توانمند ملت ایران در صیانت از عزت،اقتدار و سربلندی این مرزوبوم و حفاظت از کیان اسلام و انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است که تنها گوشه‌ای از این توانمندی، در عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و وعده صادق به رخ جهانیان کشیده شد.

وی گفت: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد مقدس به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به غیور مردان سپاه به ویژه فرماندهان،کارکنان و سربازان ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و توفیق روزافزون یکایک این عزیزان را مسئلت می‌نمایم.

دیگر خبرها

  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • قدردانی نخست وزیر پاکستان از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • آیین «زنگ اقتدار» در مدارس استان سمنان برگزار شد
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد