Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آوج گفت: ساخت درمانگاه، تصفیه خانه فاضلاب و سالنهای ورزشی از مطالبات به حق مردم است که با جدیت برای تحق آن اقدام کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در مراسم افتتاح سالن ورزشی ام البنین ویژه بانوان در شهر آبگرم اظهارداشت: انقلاب اسلامی با محوریت امام راحل و مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم شکل گرفت تا مسئولان خادم و نوکر مردم باشند و مردم بدون ترس و واهمه بتوانند خواسته ها، انتظارات و انتقادخود را با صدای بلند مطرح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت رسانی و پاسخ به مطالبات به حق مردم در واقع حقوق شهروندی است و نباید تصور کنیم این کار یک لطف از سوی مسئولان است. . 

فرماندار شهرستان آوج تصریح کرد: در دوران مسئولیت خود با کمک همکاران تلاش کرده ایم مطالبات مردم از جمله تامین کمی و کیفی آب شرب شهر، ارتقای سطح خدمات درمانی، حل مشکل الحاق اراضی شهری و احداث و راه اندازی واحدهای آموزشی و ورزشی عملیاتی شود.

علیرضایی گفت: دو پروژه‌ کلیدی شهر آبگرم از جمله احداث و تکمیل تصفیه خانه و درمانگاه تخصصی از مطالبات دیرینه مردم این شهر بود که عملیات ساخت درمانگاه در دهه فجر آغاز شد و ماه آینده نیز اجرای سیستم تصفیه خانه فاضلاب شهر با حضور مسئولان استان و شهرستان کلید خواهد خورد.

وی از همکاری و مشارکت سپاه استان در  احداث سالن ورزشی ویژه بانوان در شهر آبگرم تشکر کرد و گفت: امروز مجموعه سپاه در حوزه های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی،  طرح های محرومیت زدایی، حمایتی و کمک به اقشار آسیب پذیر ،  طرح های درمانی و تامین تجهیزات پزشکی در سطح شهرستان فعالیت می کند که این رویکرد بسیار ارزشمند است.

در این مراسم سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر( عج) استان، روح الله عباسپور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آبگرم و جمعی از مسئولان اجرایی و شهری استان، شهرستان و بخش نیز حضور داشتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار آوج تصفیه خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • اولتیماتوم یک ماهه به تکمیل تصفیه خانه پساب مشگین شهر
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • ساخت درمانگاه تخصصی ارتش در قزوین+ فیلم
  • ۶۰۰ هزار مترمکعب تصفیه خانه وارد مدار شد/آبرسانی به ۵۰۰۰ روستا
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه