Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا، در نشستی با حضور علی نیکزاد، نایب رییس مجلس، موسوی، نماینده مردم ملکان در مجلس و متفکر آزاد، عضو هیئت رییسه خانه ملت و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در آن، در فرمانداری ملکان و با حضور مسوولان دستگاه های اجرایی، مقرر شد برای ساماندهی فاضلاب شهر ملکان چهار میلیارد تومان از طریق شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به این بخش کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این نشست همچنین مقرر شد از میان ۲۱ تصفیه‌خانه‌ای که سال آینده در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسند، فاضلاب شهرستان ملکان در اولویت قرار بگیرد.

همچنین در نشست مشترک اعضای هیات رییسه و نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه های اجرایی، مقرر شد یکی از شعب بانک صادرات در شهر لیلان که قرار بود تعطیل شود، از امروز به فعالیت  خود ادامه دهد.

تلاش برای راه اندازی طرح نیمه تمام ذوب آهن ۱۰ هزار تنی ملکان از دیگر موضوعات مهم این نشست بود که در آن مقرر شد ۷۰ درصد از ۹۵ میلیارد تومان سرمایه مورد نظر برای تکمیل این طرح بیش از یکهزار میلیارد تومانی از محل اعتبارات بانک ملت، از طریق رهن قرار گرفتن ماشین آلات و اراضی کارخانه تامین شود و ۳۰ درصد نیز آورده سرمایه گذار باشد.

در این نشست همچنین مقرر شد ۲۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان ملکان از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی اجرایی شود و علاوه بر کمک‌هایی که توسط بنیاد مسکن استان برای آسفالت روستایی انجام شده است، پنج میلیارد تومان از منابع دیگر نیز برای این منظور اختصاص یابد.

در ارتباط با ایستگاه راه‌آهن ملکان نیز که شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی مسوولیت اجرای آن را برعهده دارد، با حضور معاون راه‌آهن جمهوری اسلامی مقرر شد ۳سه تا چهار میلیارد تومان به این بخش کمک شود و بقیه اعتبارات امسال نیز ۱۰۰ درصد تخصیص داده شود.

در این نشست با تاکید بر اینکه شروع روند اجرایی ساخت سد بر روی رودخانه «لیلان‌چای» از مهم‌ترین مصوبات این سفر نظارتی است، مقرر شد شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مکاتبات لازم با وزارت نیرو را در باب ضرورت اجرای این سد برای سال ۱۴۲۵ با هدف  تامین ۱۵ تا ۲۰ میلیون مترمکعب آب شرب مورد نیاز مردم ملکان، لیلان و روستاهای اطراف انجام دهد، ضمن اینکه سازمان حفاظت محیط زیست نیز که به دلیل احیای دریاچه ارومیه ، اجرای سد را متوقف کرده بود، این ممنوعیت را بردارد.

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی از ۲ روز قبل برای نظارت بر وضعیت شهرستان های مراغه و ملکان در آذربایجان شرقی به سر می برد.

شهرستان ملکان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است.

برچسب‌ها ملکان آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی افتتاح طرح اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملکان آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی ملکان آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی افتتاح طرح اعتبارات اخبار کنکور آذربایجان شرقی میلیارد تومان شهرستان ملکان مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی

 رسالی احدی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی با اشاره به عملکرد ۵ ساله شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی در مبارزه با استخراج غیرمجاز رمز ارز اظهار کرد: کارشناسان این شرکت با شیوه‌ها و بررسی‌های فنی و غیرفنی در شهرستان‌های حوزه فعالیت خود توانستند حدود ۶ هزار دستگاه تولید رمز ارز غیرمجاز را شناسایی، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: تولید غیرمجاز رمز ارز در هر بخشی به ویژه در بخش صنعتی و خانگی به عنوان یک تهدید برای شبکه برق محسوب شده و ما برای مقابله با این تهدید نیاز به همکاری ارزشمند آحاد جامعه داریم تا در تامین مطمئن انرژی برق شهروندان عزیز کمک حال خادمان خود در صنعت برق و به ویژه شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی باشیم.

رسالی احدی با اشاره به رسیدگی ویژه و سریع مراجع قضایی استان و شهرستان‌ها به پرونده‌های این پدیده غیرقانونی و خدمات نیرو‌های انتظامی و امنیتی استان در کشف و مبارزه با استخراج رمز ارز غیرمجاز ادامه داد: این تعداد ماینر از ۵۳۰ نقطه استان شامل شهرها، روستا‌ها و واحد‌های خدماتی و تولیدی کشف شده و با تشکیل صد‌ها پرونده تحویل مقامات محترم قضایی استان در شهرستان‌های مختلف تحت پوشش شده است.

وی با اشاره به آخرین اقدام این شرکت در شناسایی دستگاه‌های غیرمجاز ماینر گفت: کارشناسان این شرکت در فروردین ماه امسال تعداد چهار دستگاه در روستای درویش بقال شهرستان شبستر، تعداد چهار دستگاه در بخش کشکسرای مرند و تعداد ۲ دستگاه در شهرستان مراغه را کشف و ضبط کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی
  • بارش‌های بهاری و رگباری از فردا ۳ اردیبهشت در فارس
  • تکمیل طرح های نیمه تمام حوزه درمان درجنوب شرق تهران در اولویت است
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است