Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیات گفت: با کمک خیران و اعضای کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) لوازم التحریر و ۹۰ بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند منطقه رسالت همدان توزیع شد.

«زهرا بیات» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توزیع لوازم التحریر شامل کیف ، دفتر و خودکار و همجنین 90 بسته حمایتی شامل گوشت و برنج با کمک خیران و نیازمندان منطقه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام هادی (ع) استان همدان افزود: توزیع 32 کارت هدیه ، توزیع 450 بن خرید نان، تهیه 5 موبایل و اهدا آن بین دانش آموزان نیازمند، اهدا کمک اجاره خانه هر کدام به مبلغ 250 هزار تومان  به 10 خانوار نیازمند، دیدار با خانواده شهدا از دیگر فعالیت های اجرای کانون است.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی ، برگزاری جشن دهه مبارک فجر و آذین بندی مسجد، غبار روبی گلزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید در منطقه رسالت از دیگر فعالیت های انجام شده است.

 

وی ادامه داد:  چهل و دومین جشن انقلاب  اسلامی فرصتی مناسب برای معرفی فرهنگ انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت است که بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند.

 

 بیات، بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اعضای کانون برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و گفت:  با توجه به شرایط موجود برخی از  برنامه های دهه فجر کانون به صورت مجازی با رعایت مسایل بهداشتی برگزار شد.

 

وی اظهار داشت: در دهه فجر امسال برنامه های متنوع فرهنگی از سوی  کانون و مسجد بلال حبشی در کوی رسالت همدان اجرا شد.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک های حمایتی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان با تشدید اقدامات کنترلی و حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی استان همدان به یک دستگاه خودروی شوتی در حال تردد بود، مشکوک می‌شوند.

او تصریح کرد: در همین راستا با هماهنگی مقام محترم قضایی خودروی مذکورمتوقف و مورد بازرسی قرار گرفت که بعد ازتخلیه کالا‌های موجود در آن تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی با ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص یک نفر دستگیرو پرونده قضایی تشکیل که در تعزیرات حکومتی تحت رسیدگی است.

سردار سلمان امیری گفت: هموطنان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در زمینه قاچاق کالا واحتکار و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره تلفن ۱۱۰ و شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه