Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصحاب رسانه صومعه‌سرا، در راستای انعکاس اخبار دهه فجر تلاش وافری از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، زندگی انسان امروز بیش از هر زمان دیگری درگیر فضا و رسانه‌های مجازی شده است و تمام اتفاقات روز روستا، شهر، کشور و … توسط رسانه‌ها به مردم مخابره می‌شود.

 

 

در این راستا با توجه به شیوع ویروس کرونا که مردم حضور حداقلی در افتتاح پروژه‌های شهرستان داشتند، اصحاب رسانه با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی ناپذیر خویش بر آن شدند تا برنامه‌ها، عملکردها، دستاوردها و خدمات نظام و دولت را در شهرستان صومعه‌سرا به اطلاع مردم برسانند و به حق نیز حماسه آفریدند و واقعیت‌ها را انعکاس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیش از هشت خبرنگار از جراید، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبرنگاران صدا و سیما برای پوشش خبری برنامه‌های شهرستان در طول دهه فجر با کمیته اطلاع‌رسانی همکاری داشتند.

 

 

خبرنگاران، عکاسان و رسانه‌های گروهی از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، در طول ایام دهه مبارک فجر، تلاشی کم نظیر و بی‌بدیل داشتند تا اخبار افتتاح پروژه‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دهند.

 

و سرانجام در روز 22 بهمن، صفحات خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری سرشار از واژگان زیبای امت ولایتمدار صومعه‌سرا شد و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت.

 

 

در طول 42 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رسانه‌ها در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند.

 

در این بین همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا در نشستی صمیمی از حضور موثر و فعال تمامی کسانی که برای پوشش اخبار دستاوردهای نظام در صومعه‌سرا به ویژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر با مجموعه مسئولان شهرستان همراه بودند، قدردانی کرد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: پوشش خبری و رسانه ای خبرنگاران صومعه سرا صومعه سرا رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این بسته خبری به مشکلات و سوژه های شما پرداخته شده است .

از گلایه رانندگان از قطع بیمه تا نبود ناوگان اتوبوسرانی و مشکلات تردد در شریف آباد از مسائل مطرح شده از سوی شهروندان قزوینی است.

اهالی الموت شرقی هم از نیمه کاره ماندن پل دینه رود گلایه دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید