Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:19:13 GMT

حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بار در جاده های ملایر

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۵۸۸۴

حمل یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بار در جاده های ملایر

ایسنا/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از صدور ۱۰۵ هزار و ۸۰۰ فقره بارنامه طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: میزان تناژ بار حمل شده طی این مدت یک میلیون و ۴۸۲ هزار تُن بوده است.

 سید اسماعیل صفوی‌زاده در گفت‌و گو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۲۵ مورد برگه اضافه تناژ صادر شده است، افزود: صدور ۱۳۳ مورد کارت هوشمند، صدور ۴۶۳ مورد برگه پروانه عبور و صدور ۷۸۶۱ مورد برگه معاینه فنی از دیگر اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل اداره راهداری ملایر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جابه جائی ۲۱۹ هزار و ۲۳۰ نفر مسافر طی ۱۰ ماهه سال جاری به همت ناوگان حمل و نقل شهرستان در قالب ۲۳ هزار و ۳۶ مورد سفر اشاره کرد و در رابطه با سند اشتغال راهداری شهرستان، افزود: طی مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری، سهیمه اشتغال این اداره در سال ۹۹ تعداد ۱۵ نفر بوده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری تاکنون برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد و در سامانه مربوطه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: هدف‌گذاری ما این است که تا پایان سال برای ۶۰ نفر اشتغالزایی کنیم.

صفوی‌زاده در ادامه افتتاح بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ملایر را نمونه‌ای از دستاورد این بخش عنوان کرد و گفت: با حضور جمعی از مسئولین مجتمع خدماتی رفاهی گرین واقع در محور ملایر - آورزمان - نهاوند افتتاح شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی رفاهی رومیه در محور ملایر – خردمند، با صرف بیش از ۳۹ میلیارد ریال اعتبار و سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: این مجموعه خدماتی رفاهی که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در مجاورت اسلامشهر آق گل و محور ملایر – خردمند احداث شده، افزون بر ایجاد اشتغال برای ۱۰ نفر، تأمین کننده امکانات رفاهی مسافرین این منطقه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمل و نقل حمل بار استانی شهرستانها راهداری و حمل ونقل جاده ای حمل و نقل سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان مرکزی، محمدهادی نوروزی اظهار کرد: پروژه کمربندی شهر دلیجان در دو مرحله انجام خواهد شد که اکنون در فاز نخست به علت شدت خرابی‌های این محور، لکه‌گیری هندسی در طول مسیر در حال اجراست که پس از اتمام آن در فاز دوم روکش آسفالت آن نیز انجام خواهد شد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح را در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: عرض اجرای آسفالت در کمربندی دلیجان برابر ۱۱ متر است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن رضایت مردم دلیجان و کاربران جاده‌ای جلب خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: به‌منظور ارتقای رویه آسفالتی راه‌های استان مرکزی، کارگاه جاده‌ای لکه‌گیری و روکش آسفالت کمربندی شهر دلیجان فعال شده و قرار است به طول شش کیلومتر اجرا شود.

نوروزی با اشاره به سایر اقدامات مهم در دست اجرا در جاده‌های شهرستان دلیجان خاطرنشان کرد: پروژه بسیار مهم ایمن‌سازی کمربندی دلیجان با نصب حفاظ میانی بتنی (نیوجرسی) یکی از کار ویژه‌هایی است که توسط پیمانکار مربوطه در دست اقدام است.

وی به پروژه ایمن‌سازی محور دلیجان - سلفچگان نیز اشاره کرد و گفت: برای رفع نقاط پرتگاهی و افزایش ضریب بخشندگی حاشیه راه‌ها، اجرای شیب شیروانی در این محور با به‌کارگیری شش دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری به همت راهداران شهرستان دلیجان در حال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی اظهار کرد: به‌زودی عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور دلیجان - سلفچگان نیز شروع خواهد شد تا کاربران جاده‌ای با آرامش خاطر بیشتری از محورهای مواصلاتی استان مرکزی عبور کنند.

کد خبر 747291

دیگر خبرها

  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود