Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان شرقی از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز اطلاع‌ رسانی گردشگری استان و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی شهرستان ملکان خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر گفت: شهرستان ملکان به‌ عنوان دروازه ورودی آذربایجان شرقی اهمیت ویژه‌ای دارد، به همین منظور بزرگ‌ترین مرکز اطلاع‌رسانی استان در این شهرستان احداث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افتتاح بزرگ‌ترین مرکز اطلاع ‌رسانی گردشگری آذربایجان شرقی با حضور نائب رئیس و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مرکز اطلاع ‌رسانی ملکان با مساحتی بالغ‌بر ۱۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۵۱۰ مترمربع بوده که دارای بخش‌هایی نظیر نمایشگاه‌ دائمی صنایع‌دستی، کارگاه‌های صنایع‌دستی، مرکز اطلاع‌رسانی و بخش‌های اداری است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی اظهار کرد: بزرگ‌ترین مرکز اطلاع‌ رسانی استان با حجم سرمایه ‌گذاری بالغ ‌بر هشت میلیارد تومان احداث شده است که از این پس به‌ صورت مستمر پذیرای گردشگران جنوب استان خواهد بود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی گفت: ۳۸۷ میلیارد ریال اعتبار از محل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی سال ۱۴۰۲ بابت اجرای مصوبات سفر به خراسان شمالی اختصاص یافت.

علی مستوفیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: باتوجه‌ به اینکه خراسان شمالی نیاز به جذب اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، کارگاه‌های صنایع‌دستی و مرمت بناهای تاریخی و ... دارد، با پیگیری‌های صورت‌گرفته ۳۸۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ۱۴۰۲ طرح‌های تملک دارای سرمایه‌ای برای حوزه‌های گردشگری میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی جذب شد.

وی با بیان اینکه جذب اعتبارات ملی می‌تواند به ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای ارائه خدمات مناسب و ماندگاری مسافر کمک کند، تأکید کرد: از محل این اعتبار اقداماتی چون ساماندهی و مرمت بناهای مهم تاریخی، احداث و تکمیل موزه‌ها، ایجاد سیستم حفاظتی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، مطالعه ایجاد مجتمع‌های گردشگری، مطالعه و شناسایی زیرساخت‌های موردنیاز محورهای گردشگری و... انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۸میلیارد تومان صرف مرمت بناهای تاریخی کردستان شد
  • ورود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر به کردستان
  • پنج رویداد فرهنگی کردستان ثبت ملی شد
  • صنایع‌دستی ظرفیتی بی‌نظیر برای تحقق شعار سال
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • بیش از ۶ هزار نفر در دوره های صنایع‌دستی آموزش دیدند
  • جذب ۳۸۷ میلیارد ریال از اعتبارات ملی برای میراث‌فرهنگی خراسان شمالی
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی
  • دستگیری متهمان حادثه زورگیری اتوبان صدر / بازسازی صحته جرم بزودی