Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۳۸ سری جهیزیه با همکاری قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی و خیران به زوج های نیازمند چهار شهرستان مرزی استان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «غلامعلی تناکی» امروز (۲۳ بهمن) در آئین توزیع ۲۳۸ سری جهیزیه به زوجین شهرستان های مرزی استان اظهار کرد: فعالیت عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی در حوزه امنیتی و محرومیت زدایی به مردم چهار شهرستان های مرزی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی گفت: در مجموع برای تهیه این جهیزیه ها ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

تناکی ادامه داد: یخچال ، فرش ، اجاق گاز ، سرویس قابلمه و چینی ، پتو و بخاری از جمله اقلامی است که به نوعروسان شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پنج میلیون تومان از هر سری جهیزیه توسط خیرین استان تامین شده است، خاطر نشان کرد: تاکنون در راستای كمک و تسهیل ازدواج آسان بیش از هزار و ۵۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با کمک خیران در استان توزیع شده است.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی اهدای جهیزیه به نوعروسان شهرستان مرزی عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد

محمدرضا جعفری گفت: عملیات اجرایی این طرح آبرسانی در هفته جاری توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) و یگان مهندسی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه به عنوان مجری طرح انجام می‌شود.

وی بیان کرد: لوله گذاری نزدیک به ۱۲ کیلومتر خط انتقال آب و شبکه توزیع، احداث ۲۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی، احداث یک باب اتاقک کلر زدایی و سالم سازی آب و بهسازی منبع تامین آب و احداث دو باب حوضچه رسوب گیر و تقسیم آب مشخصات فنی این پروزه محرومیت زدایی است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان باخرز اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۶۵ میلیارد ریال و اعتبار موردنیاز جهت تکمیل پروژه را نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

جعفری افزود: با کار جهادی سبز پوشان یگان مهندسی لشکر ۵ نصر حداکثر تا پایان سال طرح یاد شده تکمیل و مردم روستای نقاره خانه به عنوان پنجاه و چهارمین و آخرین روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان باخرز صاحب نعمت شبکه تامین آب شرب بهداشتی می‌شوند.

شهرستان باخرز با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت، ۱۸ هزار و ۶۰۹ مشترک آب شرب دارد که در دو نقطه شهری و ۵۳ روستا، زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • اهدا ۳۹۰ بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • برپایی ۲ اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مناطق محروم مشهد