Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹، پس از برپایی نشست هم‌اندیشی با تعدادی از نخبگان منطقه گفت: «استفاده از ظرفیت و نظرات نخبگان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه پروژه‌ها و فعالیت‌های پیش رو می‌تواند گامی مهم و ارزنده در جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری باشد، به همین دلیل در تکه نهم پایتخت، تشکیل «بانک اطلاعاتی از نخبگان» در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» «علیرضا خامسیان» با اشاره به اینکه در صورت تشکیل بانک اطلاعاتی از نخبگان منطقه، برگزاری رویدادها و مسائل مربوط به مدیریت شهری با هم‌اندیشی اعضا خواهد بود، افزود: «نخبگان می‌توانند به‌عنوان مشاوران توانمند در کنار مدیریت شهری، این نهاد را به اهداف خرد و کلان خود برای تحقق نیازهای شهروندان برسانند.

هم‌چنین می‌توان محورهای مورد نظر در مدیریت شهری از جمله کاهش آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی بانوان و فضاهای بی‌دفاع شهری را با کمک و استفاده از ظرفیت نخبگان، نهادهای غیردولتی و فعالان اجتماعی بررسی و مشکلات را رفع کرد.» او یکی از محل‌های اجرای برنامه‌ها را برای رویدادهای فرهنگی و اجتماعی، خیابان «اجتماعی» در انتهای بلوار «استادمعین» دانست و گفت: «این مکان و میدان «هاشمی» می‌تواند محلی مناسب برای تعاملات اجتماعی و فرهنگی شهروندان باشد. بنابراین از همه نخبگان و فعالان اجتماعی درخواست می‌شود، شهرداری منطقه را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله آموزش شهروندی، توانمندسازی بانوان، کاهش آسیب‌های اجتماعی یاری دهند تا به کمک هم بتوانیم گام‌های بزرگ و مؤثری برای همه شهروندان منطقه برداریم.»

کد خبر 583540 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۹ نخبگان آسیب اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۹ نخبگان آسیب اجتماعی مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، محمد آیینی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود گفت: این دوره به صورت رایگان ابتدا در کرج و سپس در شهرهای دیگر استان برگزار می شود.
محمد آئینی با اشاره به برگزاری این دوره با هماهنگی دفتر امور زنان خانواده استانداری البرز، گفت: برگزاری این دوره به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که تحقق آن نیازمند مشارکت همه بخش‌ها اعم از نهاد‌های دولتی، سازمان‌های مردم نهاد و بخش خصوصی است.
مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در این دوره آموزش های لازم در حوزه مشاغل خانگی، دریافت مجوزهای استاندارد، توسعه مشاغل خانگی، کار آفرینی به متقاضیان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • مدیریت شهری اصفهان از مشارکت شهروندان در پروژه‌ها استقبال می‌کند
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • اجرای طرح آموزشی توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • نگهداری سلاح در محیط خانواده به یک معضل تبدیل شده است
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود