Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@23:52:56 GMT

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سرخس

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۷۲۹۰

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سرخس

دماوندی از کشف ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در شهرستان سرخس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلی دماوندی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی سودجو در یکی از روستاهای شهرستان، دستورات لازم برای پیگیری موضوع صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی موفق شدند سرنخی را از وجود دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به‌صورت نامحسوس محل را مورد کنترل قرار دهند.

دماوندی بیان کرد: مأموران انتظامی با در دست داشتن مجوز قضایی و به همراه نمایندگان شرکت برق اقدام به بازرسی از محل کرده و ضمن قطع انشعاب غیرمجاز از شبکه توزیع برق و جمع‌آوری ۴۰ متر کابل فشارقوی، تعداد ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال را به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد

عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در پی اعلام یکی از هم‌وطنان مبنی بر قطع درختان چوب تاغ توسط عده‌ای سودجو در اطراف شهرستان سمنان، بلافاصله مأموران گشت کلانتری ۱۲ مسکن مهر به همراه کارکنان یگان حفاظت منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

وی به بررسی میدانی پلیس در منطقه اعلامی اشاره کرد و افزود: مأموران در آن اطراف به یک دستگاه پژو پارس مشکی مظنون شدند و با بررسی داخل خودرو مقادیری مواد مخدر و تجهیزات مرتبط با قطع درختان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: در ادامه طی گشت‌زنی مأموران انتظامی در آن اطراف، محل دپوی بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب تاغ کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سه عدد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز در یاسوج کشف شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه
  • مسئولیت دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی طی ۷۲ ساعت گذشته در هرمزگان
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد