Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: با همکاری خیران و نیروی زمینی سپاه پاسداران ۲۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان خراسان جنوبی توسط نیروی زمینی سپاه به نیابت از مقام معظم رهبری اهدا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجیدرضا حسن‌زاده جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم اهدای ۲۳۸ سری جهیزیه که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد با بیان اینکه خانواده در اسلام جایگاه رفیعی دارد، گفت: ترویج ازدواج آسان مورد توجه همگان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در انقلاب اسلامی که لطف خداوند بود، با تمسک به اسلام و اتکا به خداوند متعال از عزّت برخورداریم.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قبل از انقلاب اعتقاد داشتند باید از فرق سر تا نوک پا، فرنگی شویم اما در بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی مشخص شد تمسّک هر جامعه‌ای به خداوند باشد، در اوج عزّت است.

سردار حسن زاده عنوان کرد: روز گذشته در سالگرد ۲۲ بهمن، حضور مردم خالصانه و دیدنی بود و این جای شکرگزاری دارد که مردمی انقلابی و ولایتمدار داریم.

وی با بیان این‌که این ملت باید در اوج عزّت باشد و شایسته بهترین‌ها هستند، اظهار کرد: اقداماتی که در سپاه انجام می‌دهیم به عنوان یک وظیفه جهت خدمت به مردم است.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه وظیفه دارد امنیت در مرز شرق کشور ایجاد کند.

سردار حسن زاده بیان کرد: کانون تمام اقدامات ما بر مردم یاری و محرومیت زدایی تاکید دارد.

وی افزوود: مردم ایران با استقامت، عزّت را آفریدند.

جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در مدت حدود سه سال، بیش از سه هزار جهیزیه تقدیم زوج های جوان شده است، ۶۳۵۰ بسته معیشتی،۷۳ هزار کیف و لوازم التحریر،کمک به درمان بیماران صعب العلاج، کمک های مومنانه،نوسازی و تحهیز مدارس،آبرسانی، انجام یک‌هزار و ۲۰۰ سرویس آبرسانی به روستاها، ایجاد شبکه آب پایدار روستایی، احیای قنات‌ها بهداشت، درمان و طرح شهید سلیمانی که پشتوانه وزارت بهداشت شد از جمله اقداماتی است که در این مدت انجام شده است.

اهدای جهیزیه به نیابت از مقام معظم رهبری

سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامعلی تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیز در این مراسم اظهار کرد: مسئولیت اصلی قرارگاه شهید ناصری امنیت خراسان جنوبی است و اعتقاد داریم بهترین راه به امنیت پایدار  رسیدن، محرومیت زدایی از منطقه است.

وی افزود: در چهار سال ماموریت قرارگاه، کارهای خوبی در آبخیزداری، مسکن بهزیستی، بسته های معیشتی، احداث مدارس، ضدعفونی معابر روستایی و شهری و بیش از یک هزار و ۵۰ سری جهیزیه در چهارسال اهدا شده است.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری بیان کرد: امروز ۲۳۸ سری جهیزیه اهدا می‌شود که شامل ۹ قلم کالا است که ۵ میلیون تومان را خیّران و بقیه که بیش از ۱۰ میلیون تومان می‌شود توسط نیروی زمینی سپاه به نیابت از مقام معظم رهبری اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ۲۳۸ سری جهیزیه شهید ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره ) کشور  ارزش جهیزیه ها و لوازم ضروری را در مجموع 25 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: : به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و ۱۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

صباغیان با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

وی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون، ۱۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است