Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و اولین سالگرد سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و بیست و پنجمین سالگرد شهادت شهید ذکریا کرد فیروزجایی،  پهلوان نادر حاج آقا نیا قهرمان کشتی آسیا و  قهرمان جام باشگاه‌های جهان در اقدامی ارزشمند مدال طلای خود را به خانواده شهید  ورزشکار ذکریا کرد فیروزجایی  با همزمانی گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی  اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم با حضور حجت‌الاسلام قلی‌پور  امام جمعه شهرستان بابلسر، افشار مسوول سازمان بسیج ورزشکاران، بریمانی معاون قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  عسکری محمدیان و فرزاد فعلی رئیس و دبیر هیات کشتی استان، ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان، ذوالقاری مسوول بازرسی سازمان بسیج ورزشکاران، محمد نژاد مدیر کانون بسیج ورزشکاران بابلسر  و جمعی از مسوولان ورزش استان و شهرستان و  اهالی محله قائمیه بابلسر در مسجد امیرالمومنین علیه السلام  برگزار شد.

 

 افشار مسوول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران در حاشیه این اقدام فرهنگی  و ارزشمند با تقدیر از این پهلوان جوانمرد، اظهار کرد: فداکاری و ایثار شهدا قابل وصف نیست.

 

وی افزود: قهرمان واقعی همه ملت ایران شهدا هستند و نشان طلای قهرمانی تنها قطره‌ای از قهرمانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.

مسوول سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران با اعلام اینکه هدف از این کار ارزشی ترویج فرهنگ ایثار در جامعه و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است، خاطرنشان کرد: اقتدار و امنیت امروز ما در سایه ایثار و از جان گذشتگی شهدا محقق شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: افشار اهدای مدال سازمان بسیج ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • اهدای مدال طلای بانوی ورزشکار به موزه آستان قدس رضوی
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان جهان کوراش مدال خود را به زندانیان جرائم غیر عمد اسفراین اهدا کرد