Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@09:44:15 GMT

معرفی بهترین و بزرگترین موج های آبی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۱۷۷

به گزارش استخر بلیط،دراین مقاله میخوایم بزرگترین پارک های آبی مشهد رو معرفی کنیم که حتما باید هنگام سفر به مشهد یه سر بهشون بزنین.

پارک ساحلی آفتاب مشهد یک از جذاب ترین پارک های آبی شهر مشهد است که تفریح در آن به خاطره فراموش نشدنی برای شما تبدیل خواهد شد. این مجموعه در سال 1390 افتتاح شده و تنها یک پارک آبی جهت تفریح و شنا نیست بلکه با عضویت در آن می توانید آموزش کامل شنا، غواصی و بدنسازی را پشت سر بگذارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تصمیم دارید سفر زیارتی و سیاحتی خود را تکمیل نمایید بهتر است که یک روز از مسافرت خود را به تفریح در یک پارک آبی شهر مشهد مانند پارک ساحلی آفتاب مشهد اختصاص دهید.

مطمئن باشید در استخرهای آرام و مواج این مجموعه آرامش پیدا کرده و با لیز خوردن از سرسره های بسیار جذاب آن آدرلنالین خونتان افزایش خواهد یافت. این مجموعه به صورت همزمان پزیرای بانوان، آقایون و کودکان عزیز است و از این رو می توانید با خرید سانس تمام وقت در این مجموعه یک روز پر خاطره را سپری کنید. از امکانات پارک ساحلی آفتاب باید به موارد زیر اشاره کرد.

پارک ساحلی آفتاب آقایون

همانطور که گفته شد این مجموعه به صورت همزمان آماده پذیرایی آقایون و خانم ها است. در قیمت اقایون پارک ساحلی آفتاب شاهد سرسره قایق فضایی، سرسره پیچ و سرسره دوقلو، استخر مخصوص غواصی، سرسره آهسته و چاله فضایی، رودخانه ای با دو تونل سنگی و نمایی جذاب، استخر مواج، آبشار خروشان، سرسره سرعت خواهید بود. اما مهمترین وسیله بازی در این پارک آبی که هیجان را به اوج خود می رساند سقوط آزاد پارک ساحلی آفتاب مشهد است که اجازه سقوط آزاد از ارتفاع 20 متری را می دهد. با اینکه پارک ساحلی آفتاب کودکان به صورت مجزا طراحی نشده است؛ اما کودکان شما می توانند از سرسره هایی که برای سن آنها مناسب است استفاده کنند.

همانطور که می توان تشخیص داد فرقی ندارد که در چه سالی هستید. می توانید در این پارک آبی اوقات خوبی را با خانواده سپری نمایید. طراحی امکانات به شکلی است که هم بتوانید خستگی روزهای کاری و زندگی پر دغدغه را از تن بزدایید و در ادامه با افزایش هیجان ادرلنالین خونتان را افزایش داده و سرگرم شوید. کودکان نیز با توجه به امکاناتی همچون سرسره های کوتاه تر و استخرهایی با عمق کمتر می توانند شما را همراهی کرده و از بازی در آب لذت ببرند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد بانوان

در قسمت باتوان شما شاهد بهترین امکانات ورزشی و تفریحی هستید. گندزدایی آب استخرها در این بخش با بهترین متدهای روز دنیا انجام می شود. در صورت تمایل می توانید از سرسره پیچ که ارتفاع 9 متر، سرسره تونلی با طول 90 متر و سرسره u تفریح نمایید. از دیگر امکاناتی که در این بخش می توانید از سونا، سونا خشک، جکوزی و ... بهره ببرید. حمام اسپوتا دیگر امکان این بخش است که همان حمام با آب آغشته به نمک دریایی است. نمک دریایی با لایه برداری از پوست به سلامت شما کمک می کند. سالن یوگا، سالن ایروبیک و ماساژ دیگر تفریحاتی است که برای شما در این بخش برنامه ریزی شده است.

از آنجایی که این مجموعه دارای مهد کودک می باشد در صورت تمایل می توانید کودک خردسال خود را به مهد بسپارید و با خیالی آسوده اقدام به شنا، ورزش و تفریح بپردازید. این مجموعه در قسمت بانوان امکان آموزش شنا را نیز فراهم آورده است.

Vip پارک ساحلی آفتاب مشهد

در صورت خرید بلیط vip مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد قادر هستید از امکانات قیمت آقایون و خانم ها استفاده نمایید. امکانات اضافه ای که در این بخش به شما ارائه می شود شامل استخر که تعداد افراد کمتری در آن به شنا مشغول اند، سونا بخار، سونا خشك، جكوزي و ماساژ جهت ایجاد آرامش و تجدید قوا، سالن بدنسازي با بهترین امکان GYM، استخر نمك دريايي و غار نمک ( همانطور که می دانید نمک دریایی برای سلامت جسمانی بسیار مفید می باشد.، حمام سنتي و امكانات جانبي از قبیل چاي خانه سنتي، فست فود و كافي شاپ که طبیعتا بعد از یک شنا  آب بازی به آنها نیاز خواهید داشت.

بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد

بلیط پارک آبی ساحلی آفتاب مشهد را می توان از چند روش خریداری کنید. روش اول مراجعه حضوری به سالن و خرید بلیط است. این روش به دلایل مختلفی ممکن است شما را از رفتن به پارک آبی منصرف می کند. روش دوم مراجعه به سایت اصلی پارک ساحلی آفتاب مشهد است. در این سایت به راحتی می توانید بلیط پارک را خریداری کنید. اما راه سوم و بهترین راه خرید بلیط از سایت Estakhrbilit.com است. در این سایت شما می توانید بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد و دیگر مجموعه های تفریحی مشهد و دیگر شهرهای ایران را با تخفیف ویژه خریداری نمایید. از محسنات خرید بلیط اینترنتی داشتن آمادگی قبلی جهت رفتن به پارک آبی است. داشتن برنامه ریزی قبلی برای مسافرت از دیگر مزایای خرید بلیط اینترنتی می باشد.

در صورت خرید اینترنتی بلیط حتما در زمان حضور در پارک کارت شناسایی معتبر به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که در زمان خرید اینترنتی بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد به سانس صبح یا عصر بودن دقت نمایید. حتما توجه داشته باشید که بلیط را برای قسمت آقایون خرید می کنید و یا بلیط برای بانوان انتخاب شده است.

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرس پارک ساحلی آفتاب مشهد انتهاي بلوار خیام شمالی، ميدان بهارستان، جنب الماس شرق بنا شده است. محل پارک در داخل شهر است و دسترسی به آن چندان دشوار نیست.

سرزمین موج های آبی مشهد

یکی از قدیمی ترین مجموعه های آبی شهر مشهد، سرزمین موج های آبی مشهد است. این پارک آبی تمام آنچه خانواده شما برای تفریح، هیجان و آرامش نیاز دارند در خود جای داده است. در طراحی این پارک تلاش شده است که همه سنین بتوانند بازی کرده و ساعاتی از دغدغه های روز دور باشند. کودکان شما می توانند در استخرهای کم عمق این پارک آبی آب بازی کرده و با سرسره های مخصوص به خود بازی کنند. شما نیز در همین فرصت قادر هستید در سرسره های بلند و پر پیچ و تاب این پارک آبی هیجان واقعی را تجربه نمایید. اگر تصمیم دارید به شهر مشهر سفر کنید پیشنهاد ما این است که سری به سرزمین موج های آبی مشهد بزنید. این پارک آبی مجموعه کاملی از انواع سرسره های هیجان انگیز را گرد هم آورده است.

آدرس موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد خارج از شهر نیست و در یکی از خوش مسیرترین مناطق شهر مشهد واقع شده است. خوشبختانه بافت شهری شهر مشهد به قدری مناسب است که کافی است نام سرزمین موج آبی مشهد را به زبان بیاورید تا همه در رسیدن به آن به شما کمک کنند. اما به صورت کلی آدرس سرزمین موج های آبی مشهد: بزرگراه امام علی (ع)، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83 ، موج های آبی مشهد است. با وارد شدن به بلوار اندیشه به صورت کامل ورودی سرزمین موج آبی قابل روئت است. لازم است بدانید که فاصله این پارک آبی با حرم مطهر تنها 15 کیلومتر است و اگر با سرعت 50 کیلومتر رانندگی کنید تنها 30 دقیقه بعد در این سرزمین موج های آبی خواهید بود.

سانس های موج های آبی مشهد

یکی از بهترین مزایای خرید آنلاین بلیط مو ج های آبی مشهد امکان مشاهده سانس ها و داشتن برنامه برای مسافرت است. خوشبختانه سرزمین موج های آبی برنامه منظمی برای سانس های خود دارد. برای ورود به سرزمین موج آبی باید یکی از سانس های زیر را انتخاب نمایید؛ چرا که قیمت هر سانس متفاوت خواهد بود. به صورت کلی سرزمین موج های آبی برای بانوان و آقایون از ساعت 9 تا 23 باز است.

برای تهیه بلیط دیگر استخر های مشهد میتوانید به سایت استخر بلیط مراجعه کنید.

منبع: الف

کلیدواژه: سرزمین موج های آبی مشهد پارک آبی بلیط پارک خرید بلیط شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از مسابقات ۶۰ بوچیاکار در سالن شهید صیاد شیرازی، در ۴ کلاس پزشکی BC۱، BC۲، BC۳ و BC۴ با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت برترین‌های هر کلاس معرفی شدند.

براساس رای هئیت داوران در کلاس یک، ایمان برماس قهرمان شد، مصطفی قاسم‌زاده به نایب قهرمانی رسید و احمد خوش‌نیت و سجاد منصور نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. در کلاس ۲ موسی رئوفیان به عنوان نفر اول شناخته شد، بهروز مقدم دوم شد و حسین میربلوک و علیرضا کاظمی در رده‌های سوم و چهارم جای گرفتند. رضا فیروز قهرمان کلاس ۳ شد، اسحاق عارفی، علی ناقدی و میلاد رضازاده نیز به ترتیب دوم تا چهارم این کلاس شدند. در کلاس ۴ نیز الیاس وکیلی روی سکوی نخست ایستاد، تارخ دیانتیان دوم شد و ایوب شفاعتی نیز به عنوان سومی رسید. 

بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی حرکتی است و در اصل برای افراد دارای فلج مغزی طراحی شده است، اما هم اکنون توسط ورزشکارانی با معلولیت‌های چندگانه و شدید حرکتی همانند آتروفی عضلانی نخاعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • آجیل فروشی های قدیمی و باکیفیت شهر مشهد
  • معرفی بهترین روش های لاغری
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد دستگیر شد
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • معرفی برگزیدگان مسابقات بوچیا جام برکت و کرامت در مشهد