Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ بهداد سلیمی سرمربی تیم گهر زمین سیرجان با اشاره به آغاز اردوهای تیم گهرزمین سیرجان از هفته گذشته، اظهار داشت:‌ اردو در سطح بسیار بالایی در حال برگزاری است، البته برخی از وزنه برداران تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند و قرار است برای مسابقات فینال به تیم ملحق می‌شوند.

وی ادامه داد: به دلیل تعویق در تشکیل تیم نتوانستیم برترین‌ها را به خدمت بگیریم اما هدف ما  قهرمانی است و برای رسیدن به آن هم‌قسم شده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهداد سلیمی به عنوان سرمربی تیم گهرزمین سیرجان را به عهده دارد، آیدین نصرتی و علی جباری  به عنوان اعضا کادر فنی تیم گهر زمین سیرجان را همراهی می‌کنند.

اردوی تیم وزنه برداری باشگاه گهر زمین سیرجان از ۱۷ بهمن‌ماه جاری و در سالن وزنه برداری این باشگاه آغاز شده است و شاگردان بهداد سلیمی در هفته اول این دور از رقابت‌ها توانستند جایگاه اول جدول را به خود اختصاص دهند.

این اردو تا ۲۷ بهمن‌ماه و اعزام به مسابقات فینال اهواز ادامه خواهد داشت تا تمام اعضای تیم به آمادگی کامل برسند.

تیم گهر زمین سیرجان با  ترکیب پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم و در دسته ۶۱ کیلوگرم ورزشکار نداریم، جابر بهروزی، مجید عسگری و کیومرث مقدسی دردسته ۶۷ کیلوگرم، میر مصطفی جوادی دسته ۷۳ کیلو گرم، محمد نیری در دسته ۸۱ کیلوگرم، محمد زارعی در دسته ۸۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی

در دسته ۹۶ کیلوگرم، در دسته ۱۰۲ کیلوگرم ورزشکار نداریم، کیا قدمی و علیرضا سلیمانی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و همچنین آیت شریفی و همایون تیموری در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم در فینال لیگ وزنه برداری حضور خواهد داشت.

مرحله نهایی لیگ برتر وزنه برداری در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز ۲۸ بهمن‌ماه تا ۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه ملی حفاری در سالن شهدای اهواز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها سیرجان بهداد سلیمی وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیرجان بهداد سلیمی وزنه برداری سیرجان بهداد سلیمی وزنه برداری اخبار کنکور گهر زمین سیرجان بهداد سلیمی وزنه برداری تیم گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است