Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:51:41 GMT

خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۷۸۷۳۶

خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف ظهر پنجشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس که با سفر وی به شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت انجام شد، طی سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مردم ولایتمدار منطقه پاکدشت، ورامین، پیشوا و قرچک در ۱۵ خرداد ایستادند، مبارزه کرده و به شهادت رسیدند و نشان دادند، پای انقلاب و دین خود ایستاده اند، که خون این شهیدان ۱۵ سال و بعد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 5144602

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی ورامین رئیس مجلس شورای اسلامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران واکسن کرونا کرمانشاه 22 بهمن عکس استانها بوشهر آمار کرونا شهرکرد گرگان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن