Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی طی مراسمی، ۲۳۸ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با همکاری قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و خیرین استان اهدا شد.

سردار غلامعلی تناکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی، امروز پنج شنبه ۲۳ بهمن در این آیین گفت: برای تهیه این جهیزیه‌ها ۲ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: فعالیت عملیاتی قرارگاه شهید ناصری خراسان جنوبی در حوزه امنیتی و محرومیت‌زدایی به مردم چهار شهرستان مرزی نهبندان، زیرکوه، سربیشه و درمیان استان است

وی اظهار کرد: از هر سری جهیزیه تاکنون پنج میلیون تومان توسط افراد خیر جمع‌آوری و هزینه شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون در زمینه کمک و تسهیل ازدواج آسان بیش از هزار و ۵۰ سری جهیزیه توسط قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با کمک خیران در استان توزیع شده است.

وی یادآور شد: یخچال، فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه، سرویس چینی، پتو و بخاری از جمله اقلام اساسی و مهمی است که به نوعروسان شهرستان‌های مرزی استان اهدا می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زوج های جوان قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید باقر موسوی فخر بیان کرد: هم اکنون هیچ نقطه آب گرفتگی در سطح معابر و خیابان‌های شهر دزفول وجود ندارد و تیم‌های عملیاتی شهرداری مشغول انجام ایمن سازی رفع خطر از برخی مناطق گزارش شده هستند.

وی افزود: تمام نیرو‌های عملیاتی، ماشین آلات و ظرفیت‌های شهرداری دزفول و سازمان‌های تابعه آن برای به حداقل رسیدن مشکلات ناشی از بارندگی‌های شدید اخیر به کار گرفته شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: بیش از ۳۰۰ نیروی عملیاتی به همراه مدیران، تجهیزات و ماشین آلات شهرداری دزفول در عملیات رفع آب گرفتگی معابر دزفول مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: شرایط دزفول با فروکش‌کردن بارش‌ها و تخلیه آب از خیابان‌ها به حالت عادی برگشته است و در حال حاضر هیچ مشکلی در این زمینه در سطح معابر این شهر وجود ندارد.

موسوی فخر با اشاره به بازدید‌های میدانی مدیران شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر دزفول اظهارکرد: مناطق مختلفی از دزفول از جمله انتهای بلوار خیبر، آفرینش جنوبی، خیابان اصلی کوی حافظ، میدان موشک، بلوار ولی عصر (عج) و تقاطع پیام آوران و ملاصدرا در پی بارندگی‌های پرحجم بامداد امروز دچار آب گرفتگی شدند که به سرعت این آب گرفتگی‌ها برطرف شد.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه حجم آب آورد باران بسیار بیشتر از ظرفیت زهکش‌ها و سیستم دفع آب‌های سطحی دزفول بود، گفت: با فروکش کردن بارندگی‌ها طی چند ساعت اخیر، تخلیه آب معابر در این شهر سرعت گرفت و هم اکنون شرایط دزفول به حالت عادی برگشته است.

وی افزود: هم اکنون شهردار به همراه تیم‌های عملیاتی برای رفع خطر از ساباط میرزاکیان در محل این ساباط حضور دارند ضمن اینکه تیم‌های مختلف در حال گشت زنی در سطح شهر برای شناسایی و ایمن سازی مناطق مختلف هستند.

دیگر خبرها

  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • فعالیت‌های فرهنگی شهرداری باید در تمام مناطق شهر گسترش یابد
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • ورود بیش از ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به خراسان رضوی
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد
  • رفع آبگرفتگی در تمام نقاط دزفول