Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با «انتخاب» و در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم، می‌دانم که این موضوع همچنان در حال بررسی و پیگیری در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است

عضو هیات رییسه مجلس از برگزاری جلسات مشترک بین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و نیروی انتظامی برای پیگیری ماجرای درگیری نماینده سبزوار با مامور راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت که احتمالا ظرف یک یا 2 هفته آینده این پرونده به نتایج مشخص‌تری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با «انتخاب» و در پاسخ به این پرسش که وضعیت رسیدگی به ماجرای درگیری علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به خط ویژه دروازه دولت به کجا رسید، گفت: من در حال حاضر برای سرکشی به امور شهروندان حوزه انتخابیه به این منطقه آمدم و طبق آخرین اطلاعاتی که داشتم، می‌دانم که این موضوع همچنان در حال بررسی و پیگیری در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان است.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک نماینده فکر می‌کنید رویکرد و برخورد مناسب با این ماجرا چیست، تصریح کرد: من قبلا یک بار درباره این مساله توییت زده بودم و مواضعم را اعلام کرده بودم و حالا نیز اعتقاد دارم که ما نمایندگان مجلس ، قانون‌گذار و ناظر بر آن هستیم. بنابراین ما باید تابع قانون باشیم و قانون‌مداری و احترام به قانون را از خودمان در جامعه شروع کنیم.

نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا بررسی ماجرای درگیری نماینده سبزوار و مامور راهنمایی و رانندگی با همراهی و مشارکت نیروی انتظامی دنبال می‌شود، اظهارکرد: هیات نظارت طبق گزارشات واصله و اطلاعات و اظهارات موجود در پرونده و مستنداتی که از نوارهای ویدئویی در محل به دست آمده پرونده را بررسی می‌کند و اتفاقا جلسات مشترکی نیز با نیروی انتظامی برگزار کرده است.


وی ادامه داد: تمام تلاش همکاران من این است تا به صورت شفاف، ابعاد ماجرا مشخص شود تا اگر نماینده مجلس مقصر ماجرا بود، ایشان عذرخواهی کرده و چنانچه مامور راهنمایی و رانندگی مقصر بود نیز، اقدامات لازم نیز در آن زمینه پیگیری و بررسی شود.

حسین زاده در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید نتیجه این پرونده چه زمانی مشخص شود، گفت: احتمال دارد که ظرف یک یا 2 هفته آینده نتایج بهتری از این پرونده مشخص شود که برای مردم و رسانه‌ها نیز قابل بیان باشد./انتخاب 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مامور راهنمایی و رانندگی پاسخ به این پرسش مجلس شورای اسلامی نماینده سبزوار ماجرای درگیری هیات نظارت حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • اسرائیل دست از پا خطا کند برخورد جدی‌تری را مشاهده خواهد کرد
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود