Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن لزومی عصر پنج شنبه در جلسه جمع بندی سفر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولین شهرستانی و استانی در فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار داشت: بیش از ۲۲۰ شهید فاطمیون و مدافع حرم در ۴ شهرستان ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت تقدیم انقلاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزومی با اشاره به اینکه فقط پاکدشت ۷۶ شهید مدافع حرم دارد گفت: انتظارات مردم مشخص است و مشکلات مشترک ۴ شهرستان بیکاری، ازدواج جوانان، مسکن و مهاجرت پذیری این شهرستان‌ها است.

امام جمعه پاکدشت بیان داشت: در ۱۵ سال اخیر افزایش جمعیت و حاشیه نشینی ها در این مناطق بی سابقه بوده است و تخریب‌هایی که هم اکنون صورت می‌گیرد ظلم است.

وی با بیان اینکه ما در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز حق را به حکومت می‌دهیم افزود: اما چرا نباید از ابتدا برای ساخت و سازهای غیر مجاز فکر کنند، چرا باید مصالح و ثروت‌ها این گونه هدر برود، نیازمند سامان دهی در این زمینه هستیم چرا که هزاران هکتار به این طریق تخریب شده اند و مردم دشمن نظام نیستند و باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

لزومی اظهار داشت: ۲ میلیون نفر جمعیت در شرق استان تهران زندگی می‌کنند و ما با این جمعیت نیازمند رسانه هستیم.

وی در خصوص مشکلات کمربندی پاکدشت نیز بیان داشت: کمربندی فقط برای پاکدشت نیست و متوسط هفته‌ای ۵ نفر در این جاده در اثر تصادف فوت می‌کنند که باید این پروژه زودتر به سرانجام برسد.

کد خبر 5144696

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن لزومی امام جمعه پاکدشت ورامین چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر ویروس کرونا راهپیمایی 22 بهمن انقلاب اسلامی ایران بوشهر واکسن کرونا 22 بهمن کرمانشاه عکس استانها شهرکرد آمار کرونا گرگان شهرستان کرج استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۷۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است

رئیس کمیسیون‌ شوراهای مجلس با بیان اینکه نوسانات بازار ارز و طلا زندگی مردم را با مشکل مواجه می‌کند، گفت: دولت باید برای کنترل بازار، برنامه‌ریزی کند. - اخبار سیاسی -

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نوسانات بازار ارز، اظهار کرد: نوسانات ارز و طلا به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید دولت در زمینه کنترل بازار ارز و طلا برنامه ریزی داشته باشد و این وضعیت اصلا زیبنده مردم نیست.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در دفاتر وکلای خود نسبت به نوسانات بازار ارز و طلا گلایه‌مندی‌های خود را ابراز می‌کنند، گفت: بنده گلایه‌های مردم را درباره نوسانات بازار ارز و طلا و اثرات منفی آن بر زندگی آنها را به مسئولان ارشد دولت اعلام کردم و امیدوارم که شاهد تغییرات مثبتی در این زمینه باشیم.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به حقوق پایین کارگران، گفت: حقوق این اقشار جامعه پایین است و با این نوسانات، با مشکلات زیادی مواجه می شوند که می‌طلبد دولت نظارت و برنامه‌ریزی بیشتری داشته باشد و کمترین نوسانات را شاهد باشیم.

جوکار با اشاره به تذکرات نمایندگان در جلسات علنی هفته گذشته درباره افزایش قیمت ارز و طلا، گفت: احتمالا در جلسات علنی هفته جاری و با حضور مسئولان دولتی وضعیت بازار ارز و طلا بررسی می‌شود و امیدواریم با طرح راهکارهایی مشکلات در این حوزه برطرف شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت آن است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • شاکری در گفت و گو با قدس: مشکل زمین دولتی حل شد وقت ان است که بانک‌ها به تکلیف خود در پرداخت تسهیلات عمل کنند
  • هشدار مدیریت بحران به تهرانی‌ها
  • اجلاسیه شهدای سلامت در پاکدشت برگزار می‌شود
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است