Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی از حضور انقلابی مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

‌ نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی از حضور انقلابی مردم استان در مراسم بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.
متن پیام بدین شرح است؛

 بسم الله الرحمن الرحیم

اینجانب با سپاس به درگاه الهی، لازم می‌دانم از همراهی و حضور حماسی اقشار مختلف مردم فهیم و انقلابی لرستان در اقدام حماسی و انقلابی یوم الله ۲۲ بهمن که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و با شور و شکوه خاصی برگزار شد تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری باشکوه و متفاوت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و دومین بهار آزادی در جای جای میهن عزیز اسلامی و استان، ضمن خلق استثنایی‌ترین و بیادماندنی‌ترین حماسه حضور در شرایط کرونایی، ثبت برگ زریّن و زیبنده دیگری در کارنامه سراسر پرافتخار و با صلابت مردم غیور و همیشه در صحنه این خطه بود، که حضور جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی به صورت نمایانی مشهود بود.

این حضور حماسی بار دیگر دنیا را مبهوت عظمت، وحدت، همبستگی و اقتدار ملتی کرد که همواره و در هر شرایطی پشتیبان انقلاب  اسلامی و حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و این مهم را در طول حیات پر خیر و برکت نظام اسلامی و در صحنه‌ها و حماسه‌های مختلف بارها و بارها به اثبات رسانده است.
همچنین از مسئولان و عوامل اجرایی، نهادها و دست اندرکاران جشن‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی استان، صدا و سیما و اصحاب رسانه قدردانی و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، عزت، سرافرازی و سربلندی روزافزون را از خداوند متعال درخواست می‌نمایم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماينده ولي فقيه در استان یوم الله ۲۲ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم