Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:10:03 GMT

بازگشت جوان آبادانی به زندگی، پس از مرگ

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۴۹۶

بازگشت جوان آبادانی به زندگی، پس از مرگ

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، دکتر امین منصور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت ۸:۳۱ روزپنج شنبه (۲۳ بهمن ماه) در پی تماسی با مرکز اورژانس آبادان مبنی بر ایست قلبی تنفسی یک جوان ۳۹ ساله، سریعا نیروهای اورژانس نزدیک‌ترین پایگاه ذوالفقاری به محل اعزام شدند.  
وی افزود: پس از رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین  بیمار و کنترل علائم حیاتی، مشاهده شد که بیمار هیچ گونه علائم حیاتی ندارد بنابراین عملیات CPR (احیای قلبی ریوی) به سرعت توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای بیمار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منصور ادامه داد: حین اعزام بیمار با آمبولانس نیز عملیات لوله‌گذاری تنفسی CPR تا رسیدن آمبولانس به بیمارستان ادامه یافت و بیمار با برگشت علائم حیاتی، تحویل بیمارستان شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: کارشناسان اعزامی به دلیل انجام موفق عملیات لوله‌گذاری و CPR به صورت کتبی و شفاهی از سوی متخصص طب اورژانس شهید بهشتی و مدیر پرستاری بیمارستان، مورد تشویق قرار گرفتند.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، با اهدای اعضای زنده یاد نجم الدین رزمجویی سه بیمار، حیاتی دوباره یافتند.
کبد و کلیه زنده یاد نجم الدین رزمجویی ۵۵ ساله که دچار مرکز مغزی شده بود با رضایت خانواده اش به دو بیمار نیازمند به کبد و کلیه در بیمارستان پیوند اعضا اهدا شد.
قرنیه آن مرحوم هم به بیماری دیگر در بیمارستان خلیلی شیراز پیوند زده شد.

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز