Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@21:09:58 GMT

اهداء ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان بخش سوق

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۹۰۶

اهداء ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان بخش سوق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، ظفر سعیدی رئیس کمیته امداد بخش سوق گفت: به مناسبت دهه مبارکه فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد ۳۵ سری جهیزیه به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی اهداء شد.
سعیدی افزود: این اقلام با همکاری موسسه خیریه آبشار عاطفه ‌ها تامین و به زوج ‌های جوان نیازمند و تحت حمایت اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او بیان کرد: ارزش ریالی جهیزیه‌ها مبلغ ۳ میلیارد ریال بود که به همت کمیته امداد و موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ ها تامین شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اهدای جهیزیه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون، گفت: توسط یک گروه جهادی در شهرستان کازرون ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان و ۳ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم  از شیراز، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: گروه جهادی شهید محمد نبی موذنی از پایگاه ام البنین شهرستان کازرون همزمان با ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) بسته‌های معیشتی جهت نیازمندان و جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد.

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت گرم و ماکارونی با کمک خیرین به ارزش هربسته بیش از 600 هزار تومان در بین نیازمندان سطح شهر کازرون تقسیم شد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون در خصوص اهدا سه سری جهیزیه به نوعروسان، تصریح داشت: سه سری جهیزیه ایرانی شامل: گاز، لباسشویی، پنکه پایه دار، جاروبرقی، تلویزیون، قالی، پارچ و لیوان، سرویس چینی، قابلمه تفلون، فلاسک، مبل، چرخ خیاطی، پتو، تشک، بالشت، سرویس آشپزخانه و غیره به ارزش هر سری جهیزیه 60 میلیون تومان تهیه و به نوعروسان جهت شروع زندگی اهدا شد.

وی افزود: در امر کمک‌های مؤمنانه خیرین در شهرستان کازرون عنایت ویژه‌ای داشته اند که در این راستا اقدامات شایسته و بزرگی در طی این سال‌ها و همچنین امسال در دستور کار قرار گرفته و به سر انجام رسیده است.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون از تلاش‌های خداپسندانه گروه جهادی شهید موذنی با مسئولیت خواهر بسیجی دادوند که در امر خدمت دهی به نیازمند به مدت 17 سال تلاش دارند تشکر کرد.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • شروع زندگی جدید با آغاز سال جدید
  • توزیع جهیزیه و سبد غذایی در شهرستان قاین
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو آبدانانی
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای 1794 سری جهیزیه و لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان آبدانانی