Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@17:10:11 GMT

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در فومن

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۲۹۰۷

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در فومن

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی داودی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن گفت: بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق جنگلی به ارزش بیش از ۲۰ میلیون تومان از گونه‌های اوجا، بلوط، توسکا و گردو در این شهرستان کشف شده است.

او با بیان اینکه این چوب‌های قاچاق از استان‌های دیگر و شهرستان‌های همجوار وارد شهرستان فومن شده بود، افزود: این مقدار چوب با ۹ خودرو حمل می‌شد که توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری فومن تصریح کرد: رانندگان این خودرو‌ها تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید

کشف ۷ تن چوب جنگلی قاچاق در گیلان کشف بیش از ۶ هزار اصله چوب قاچاق در گیلان تعزیر میلیونی عاملان قاچاق چوب

شهرستان فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی چوب قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۲۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده کشف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش شش میلیارد و ۵۲ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کرمانشاه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی از جریمه بیش از ۶ میلیارد ریالی این قاچاقچی خبر داد و افزود: شعبه مذکور پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: علاوه بر ضبط ماینرهای قاچاق، متخلف را به پرداخت چهار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

شاهی در خصوص چگونگی کشف این تعداد دستگاه ماینر، گفت: مأموران پلیس آگاهی سه راهی گلوگاه شهید زنگنه نهاوند این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6078448

دیگر خبرها

  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه
  • انجام شخم اولیه ۸۰ درصد از اراضی کشاورزی فومن
  • ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در اردستان کشف شد
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در حاجی آباد
  • کشف ۶ هزار و ۸۴۰ نخ سیگار قاچاق در ساری
  • ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور
  • کشف پودر و قرص بدنسازی قاچاق در مرودشت
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • محل دپوی چوب‌های تاغ قاچاق در سمنان کشف شد