Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نشست هماهنگی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16، صبح دیروز در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) اندیمشک برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از دفاع‌پرس، نشست هماهنگی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 16 صبح دیروز با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار «احمد سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا و سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) اندیمشک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه در بدو ورود به تیپ تکاور حضرت مهدی (عج)، به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در این مقر ادای احترام کرد.
رزمایش بزرگ پیامبر اعظم سپاه طی 2 روز (امروز و فردا) در جنوب غرب کشور برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری نشست هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم

نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، نیروی‌های سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از نخستین لحظات وقوع سیلاب در جنوب استان در حال خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند و سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان شخصاً مدیریت میدان را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک‌هایی استفاده شد؟
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • ورود حجم قابل توجه‌ای سیلاب به شهر زاهدان
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت