Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در بیانیه شماره ۹ خود به اظهار نظرهای تنش‌زا در مصاحبه‌ها یا مناظره‌های احتمالی نامزدها اشاره کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمام نامزدهای محترم انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در زمان ثبت نام به صورت کتبی متعهد شده‌اند تا هنگام برگزاری انتخابات و در جریان برگزاری انتخابات از هرگونه اظهارنظر تنش‌زا در مصاحبه یا مناظره‌های احتمالی علیه هر شخص حقیقی یا حقوقی امتناع کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی، موضوع را با ذکر دلایل و مستندات به صورت کتبی و محرمانه به رئیس و دبیرکل فدراسیون اطلاع رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی خطرناک ردصلاحیت شده‌ها برخلاف اساسنامه و آیین‌نامه انتخابات

لذا بدین وسیله و ضمن جلب توجه مجدد نامزدهای محترم به الزامات و تعهدات مندرج در مقررات اخلاقی و انضباطی فدراسیون فوتبال از اینکه با رعایت موارد فوق ما را در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه یاری می‌کنند سپاسگزاری می‌شود.

اطلاعیه فدراسیون فوتبال با 4 روز تأخیر و سکوت ادامه‌دار در قبال موضوع روز
 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات فدراسیون فوتبال فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فوتبال فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • بازنشستگی بیش از موعد ۱۷۰۰ کارگر شاغل در مشاغل سخت و زیان آور
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • پرسپولیس و اولین واکنش علیه جرایم چند میلیاردی