Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون استخدامی سال ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور امروز جمعه (۲۴ بهمن ماه) ساعاتی قبل در ۱۹۵ شهر کشور برگزار شد.

خبرگزاری میزان - آزمون استخدامی سال ۹۹ دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور امروز جمعه (۲۴ بهمن ماه) در ۱۹۵ شهر کشور برگزار شد.

۲۱۹ هزار و ۹۰۸ نفر در ۱۹۵ شهرستان در آزمون استخدامی دانشگاه­‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سال ۱۳۹۹ با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: امروز آخرین مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری پزشکی

اصلاحیه نحوه محاسبه امتیاز برای کارکنانی که مستقیم در مواجهه با ویروس کرونا هستند

بر اساس اطلاعیه‌های اعلام شده، به نمره مکتسبه کارکنان قرارداد کار معین، کارگری، شرکتی و متعهدین که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله به طور مستقیم در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا (کووید۱۹) از اول اسفندماه ۹۸ در مراکز درمانی و بهداشتی زیرمجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت‌های پزشکی خدمت کرده اند، فقط در صورت برخورداری از شرایط مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، به ازای هر ماه سابقه خدمت ۲ درصد و حداکثر تا ۲۰ درصد نمره کل آزمون به نمره اولیه فرد اضافه خواهد شد.

فرایند ثبت نام در این آزمون در روز‌های ۱۵ تا ۲۶ دی ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده است.

داشتن حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۲۶ سال سن تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، داشتن حداقل ۲۰ سال و حداکثر ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد همچنین داشتن حداکثر ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر، از جمله شرایط شرکت در این آزمون بود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از محول‌های ضدعفونی کننده و در اختیار قرار دادن ماسک و پد الکلی اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون استخدامی آزمون علوم پزشکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون استخدامی آزمون علوم پزشکی آزمون استخدامی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: همزمان با سراسر کشور آزمون ورودی دانشگاه‌ها در نوبت اول در استان قم طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

شمار داوطلبان کنکور سراسری اردیبهشت ماه در استان قم، ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب است که از این آمار، ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب خانم و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب آقایان هستند.

این آزمون‌ها در ۵ رشته گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های قم، مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه و آزمون گروه آزمایشی هنر بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد.

آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت، آزمون گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر پنجشنبه ۶ اردیبهشت و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی که بیشترین داوطلب را در استان قم دارد؛ ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب حضور دارند که ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر از این داوطلبان از آقایان هستند.

گروه آزمایشی علوم انسانی نیز ۵ هزار و ۷۳۳ داوطلب در استان قم دارد که از این تعداد، ۳ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی ریاضی و فنی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب؛ ۷۴۹ نفر خانم و هزار ۴۱۸ نفر آقا در استان قم به هم به رقابت می‌پردازند.

تعداد داوطلبان در گروه آزمایشی هنر نیز ۸۳۲ داوطلب اعلام شده که از این تعداد ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا هستند.

در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز هزار و ۱۷۳ داوطلب در استان قم برای راهیابی به دانشگاه با هم رقابت خواهند کرد که از این تعداد ۸۲۷ نفر از بانوان و ۳۴۶ نفر از آقایان هستند.

امسال، آزمون دروس اختصاصی و سوابق تحصیلی داوطلب هر کدام ۵۰ درصد تأثیر قطعی دارند.

داوطلبان که در آزمون پذیرش دانشجو-معلم ثبت نام کرده‌اند باید علاوه بر پاسخ دادن به دفترچه‌های گروه آزمایشی اصلی باید به دفترچه سوالات تعلیم و تربیت اسلامی، هوش و استعداد معلمی شامل ۴۰ سوال در ۶۰ دقیقه پاسخ دهند.

کد خبر 6086634

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی