Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر زاغیان روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن در شاهین شهر افزود: عملیات اجرایی یک هزار واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان چند ماه گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد که اکنون با رفع مشکل پروانه ساخت، کار احداث این واحدها با سرعت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی و تولید مسکن، برای متقاضیان شهر اصفهان در شهرهای جدید بهارستان و فولادشهر ساخته می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: سهم استان اصفهان در طرح اقدام ملی مسکن ساخت ۷۰ هزار و ۷۸۰ واحد است که از این میزان ۴۱ هزار و ۵۰۰ واحد در سه شهر جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی و ۲۹ هزارو ۲۸۰ واحد در دیگر شهرهای استان احداث می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون ۴۲ هزار نفر از متقاضیان طی سه مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در این استان حائز شرایط شناخته شده‌اند.

زاغیان خاطرنشان کرد: اکنون واحدهای احداث شده  بخش خصوصی در بعضی شهرها تکمیل شد و آماده واگذاری است.

وی طرح اقدام ملی مسکن  را از جمله طرح‌های دولت برشمرد و گفت: دستیابی به اهداف غائی این طرح، به تعامل مناسب و همکاری ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی و متقاضیان نیاز دارد.

طرح مسکن ملی شامل متقاضیان متاهلی می‌شود که پیش از این از امکانات دولتی مانند زمین، آپارتمان یا تسهیلات یارانه دار استفاده نکردند و پنج سال سابقه سکونت در شهر مربوط به تقاضای ساخت مسکن را داشته باشند.

در قالب طرح اقدام ملی مسکن قرار است ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری و ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای کوچک ساخته خواهد شد.

استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان ۲۴ شهرستان دارد.

برچسب‌ها شهرضا طرح اقدام ملی مسکن تیران وکرون وزارت راه و شهرسازی اصفهان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرضا طرح اقدام ملی مسکن تیران وکرون شهرضا طرح اقدام ملی مسکن تیران وکرون وزارت راه و شهرسازی اصفهان مسکن اخبار کنکور طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود

مجید جودی معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت:  بخش عمده ای از پروژه های مسکن روستایی از طریق خود روستاییان اجرایی می شود بنابراین در روستا ها ما شاهد استفاده عمده از ظرفیت های مردمی هستیم.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ هزار قطعه زمین در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان واگذار شده است گفت: همین واگذاری اراضی به متقاضیان برای مهاجرت معکوس خود نشان می دهد که شعار استفاده از ظرفیت های مردمی در جهش تولید محقق شده است.

جودی افزود : در حال حاضر روند نوسازی بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاها همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی  آغاز شده و متقاضیان می توانند با دریافت این تسهیلات خود اقدام به ساخت مسکن کنند.

او گفت: نوسازی واحدهای مسکن روستایی خود از طریق همین مشارکت های مردم روستایی امکان پذیر خواهد شد و شاهد رونق بازار مسکن در روستاها خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • عملیات اجرایی احداث مجتمع مسکونی 208 واحدی در روستای یوسفکند مهاباد
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • پیگیری مراحل اجرایی طرح مسکن ملی در میز تخصصی مسکن + فیلم
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود