Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید کامل تقوی نژاد در بازدید از بزرگترین آزمون جذب نیروی انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی گفت: در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در جهان، تقویت نیروی انسانی برای مهار بهتر بیماری کووید ۱۹ بسیار حائز اهمیت است.

او افزود: با تاکید مقام معظم رهبری و همچنین دستور ریاست محترم جمهور و همکاری سازمان اداری، استخدامی برنامه و بودجه امروز آزمون بزرگی را برای جذب نیروس انسانی در سراسر کشور برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آزمون در ۳۱ استان، ۱۹۳ شهرستان و ۲۸۳ حوزه امتحانی برگزار شد و ۲۲۰ هزار نفر در آن شرکت کردند که ۳۸ هزار و ۹۰۰  نفر از این افراد به کارگیری می شوند؛ یعنی از هر ۵ نفر ۱ نفر در صورت کسب حداقل نمره می تواند وارد همکاری با وزارت بهداشت شود.

او ادامه داد: از سال گذشته تاکنون موفق شده ایم مجوز استخدام بیش از  ۵۲ هزار نفر را دریافت کنیم، که حدود ۱۵ هزار نفر از آن‌ها بلافاصله در ماه‌های اولیه شروع بیماری کووید مشغول به کار شدند.

تقوی نژاد در خصوص نحوه رقابت داوطلبان بزرگترین آزمون استخدامی وزارت بهداشت بیان کرد: داوطلبان در یک شرایط کاملاً رقابتی امروز در سراسر کشور به عنوان نیروی شرکتی و قراردادی با هم به رقابت پرداختند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در خصوص تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تقویت شبکه بهداشت خبرداد: شبکه بهداشت باید تقویت شود، زیرا کادر درمان در صف اول مبارزه با ویروس کرونا هستند و می توانند بسیاری از نیازهای مناطق روستایی، شهرها، حاشیه شهرها و شهرهای کوچک را برطرف کنند.

تقوی نژاد گفت: ما فعالیت های وزارت بهداشت را به موزات یکدیگر پیش می بریم، زیرساخت ها را تقویت کرده و پس از آن نیروی انسانی را به موازات افزایش زیرساخت ها  تامین می کنیم. البته داوطلبان باید توجه داشته باشند در برخی از رشته‌ها  مصاحبه انجام می شود و ۲ تا ۳ برابر افراد مورد نیاز به کارگیری می شوند، لذا لازمه اجرایی شدن چنین آزمونی مهارت‌های کافی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در پایان اضافه کرد: از اختیارات هیات عالی گزینش استفاده کردیم و افرادی که در این آزمون انتخاب می‌شوند، بدون طی مرحله گزینش در مرحله اول به صورت نیرو‌های ۸۹ روز به کار گرفته می‌شوند و طی این مدت، تکلیف آن‌ها از نظر گزینش مشخص می‌شود؛ یعنی در اولین روز‌های سال ۱۴۰۰، بخشی از این نیرو‌ها را در مراکز بهداشتی و درمانی استخدام خواهیم کرد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل آزمون استخدامی اداره کل و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان اردبیل به منظور جذب نیرو‌های موردنیاز واحد‌های مختلف ستادی و اجرایی این سازمان، با شرکت ۱۴۰۰ داوطلب برگزار شد.
در این آزمون که در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، تعداد ۵۵ نفر از افراد برتر پس از طی فرایند گزینش به صورت پیمانی به استخدام تامین اجتماعی استان اردبیل درمی‌آیند.
آزمون که به همت مرکز آزمون جهاددانشگاهی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، رئیس جهاددانشگاهی، معاون بیمه‌ای، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل تأمین‌اجتماعی استان اردبیل نیز ضمن حضور در دانشگاه محقق اردبیلی از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری این آزمون قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • گلایه رئیس سازمان نظام پرستاری از سهم اندک نیروی انسانی در آزمون استخدامی / ۱۰۰ هزار پرستار کم داریم
  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی معلمان منتشر شد | جزئیات مراحل چهارگانه بررسی مدارک، معاینه پزشکی، ارزیابی تکمیلی و گزینش | اعلام مدارک مورد نیاز
  • نتایج اولیه آزمون آموزگاری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری اعلام شد
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • شرکت ۱۴۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی اردبیل