Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس گارسیا، ستاره سابق بلوگرانا، معتقد است که بارسا نیاز به یک مهاجم دیگر دارد و گزینه های زیادی پیش روی این تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، لوییس گارسیا معتقد است که بارسلونا پس از ضرر بزرگی که با از دست دادن لوییس سوارز متحمل شد، حالا نیاز به یک شماره 9 ثابت شده در ترکیب خود دارد. گارسیا از ارلینگ هالند، مهاجم دورتموند، و الکساندر ایساک، ستاره رئال سوسیداد، به عنوان بهترین گزینه های بارسا نام می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، به محض حضور روی نیمکت این تیم به لوییس سوارز گفت که دیگر در کمپ نو نیازی به او ندارند. مهاجم اروگوئه ای به اتلتیکو مادرید رفت و با درخشش او این تیم اکنون در صدر جدول لالیگا است!

 

گارسیا معتقد است که کاتالان ها باید خرید یک مهاجم تراز اول دیگر را اولویت اول خود قرار دهند.

 

لوییس گارسیا گفت: "جدایی سوارز ضرر بزرگی بود. فکر می کنم که بارسلونا با ماجراهای رییس و سرمربی جدید و اوضاع لیونل مسی سرگرم بود.

به نظرم بهترین راه برای سوارز همین بود که از این تیم برود و با بارسلونا درگیر نشود. او در بارسلونا خیلی خوب کار کرده بود و البته که اتلتیکو مادرید انتظارش را می کشید. دیگو کاستا مصدوم بود و شانس به خدمت گرفتن سوارز را روی هوا زدند.

و ببینید حالا کجاست! هر هفته بهتر می شود و آقای گل لالیگا است. او به خوبی دارد نشان می دهد که در محوطه جریمه حریف عجب تمام کننده خطرناکی است.

 

به نظرم این برای بارسلونا خیلی ضربه بدی بود چرا که یافتن مهاجم وسطی مثل او هم بسیار کار سختی است، مخصوصا با اوضاع شیوع ویروس کرونا و پول نداشتن باشگاه ها.

 

 

البته چند مهاجم هستند که به کار بارسلونا بیایند. از همه بهتر هالند را داریم، یک شماره 9 متفاوت از آنچه بارسا به آن عادت دارد.

آنها از آنتوان گریزمان در نقش شماره 9 بازی می گیرند و همچنین از مسی و مارتین برایتویت. اما اینها هیچکدام مهاجمینی نیستند که برای این مدل بارسلونا ساخته شده باشند.

 

فکر می کنم که رونالد کومان کار بسیار محشری دارد انجام می دهد و سعی دارد بازیکنان جدید و سیستم تازه ای را در تیم جا بیندازد، ما باید به او زمان بدهیم.

 

در هفته های گذشته چند بازی خیلی خوب دیدیم که عثمان دمبله و پدری، بازیکنان جدید فوق العاده بارسا، خیلی خوب در آن بازی ها درخشیدند.

 

 

الکساندر ایساک از رئال سوسیداد هم مهاجم دیگری است که من واقعا دوست داریم بازی های او را تماشا کنم. او استعداد جوانی است، قد بلندی دارد و با توپ خوب کار می کند.

 

پس چند تای مهاجم وجود دارد که من دوست دارم در بارسلونا ببینم. اما باز هم باید بگویم که اوضاع به این دلیل که پولی برای خرج کردن وجود ندارد خیلی متفاوت خواهد بود. باید صبر کنیم و ببینیم."

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست در لیگ قهرمانان اروپا، بارسا تمام امید خود را به بازی دیروز در سانتیاگو برنابئو گذاشته بود. همه می دانستند که عدم پیروزی مقابل رئال مادرید به معنای خداحافظی از لالیگا است. اگرچه بارسلونا با گل زودهنگام کریستنسن که گل هشتم بارسا در این فصل از روی کرنر بود، شروعی عالی داشت ولی بازی با نتیجه 3-2 برای رئال به پایان رسید. با شش بازی باقی مانده تا پایان فصل، بارسا یازده امتیاز از رئال عقب است.

در واقع شاگردان ژاوی روز گذشته در اولین بازی این فصل خارج از خانه خود شکست خوردند. تا قبل از بازی در برنابئو، آنها در 15 بازی دور از مونتجوئیک، 9 برد و 6 تساوی داشتند.

بارسا در این فصل در سه ال کلاسیکوی متوالی مغلوب رئال شده است. در بازی دور رفت در ورزشگاه المپیک مونتجوئیک، رئالی ها با برتری 1-2 سه امتیاز حیاتی را از آن خود کردند. بعداً دو تیم در فینال سوپرجام به مصاف هم رفتند و آبی و اناری ها با نتیجه 4-1 شکست خوردند. بازی در عربستان یکی از دردناک ترین شکست های فصل بود. و دیروز در برنابئو، تیم آنچلوتی دوباره پیروز شد. پیروزی‌ای که عملاً عنوان قهرمانی لالیگا را به آنها می دهد.

بارسلونا حالا بدترین سناریوی ممکن را پیش رو دارد. کاتالان ها در اواسط آوریل هستند و همین حالا با تمام عناوین فصل خداحافظی کرده اند. در اولن فصل ژاوی نیز بارسا نتوانست فاتح هیچ جامی شود. بارسا قبلا از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان نیز کنار رفته بود. والنسیا، خیرونا، رئال سوسیداد، آلمریا، رایو وایکانو و سویا رقبای باقی مانده بارسا تا پایان فصل هستند.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی