Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@11:53:19 GMT

تصمیم مهم سیدحسین حسینی پس از دیدار مقابل سپاهان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۴۴۵

دروازه بان استقلال با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات تصمیم مهمی برای آینده اش خواهد گرفت

سیدحسین حسینی بی تردید یکی از جذاب ترین بازیکنان در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

به گزارش طرفداری، سیدحسین حسینی در لیگ نوزدهم موفق شد بعد از جدایی مهدی رحمتی پیراهن شماره یک استقلال را برتن کند اما او در طول بازی هایی که انجام داد نتوانست رضایت کادرفنی آبی ها را جلب کند و همین مساله باعث شد آبی ها در لیگ بیستم با رشید مظاهری قرارداد امضا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین حسینی در 2 هفته اول لیگ بیستم درون دروازه استقلال قرار گرفت اما شکست برابر فولاد این بازیکن را 10 هفته نیکمت نشین کرد. دروازه بان استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان دوباره به دروازه استقلال برگشت اما او روی گل اول حریف اشتباهی انجام داد که بعید است فکری فعلا درون دروازه از او استفاده کند.

با این شرایط حسینی با شروع فصل نقل و انتقالات باید تصمیم مهمی در مورد آینده خود بگیرد، اینکه در استقلال بماند و به رقابت خود با رشید مظاهری ادامه دهد یا به تیم دیگری برود تا بیشتر از این طعم تلخ نیمکت نشینی را تحمل نکند.

آنچه مسلم است در صورتی که حسینی بخواهد از استقلال جدا شود، یکی از جذاب ترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات می شود و رقابت جذابی برای جذب او شکل خواهد گرفت.

اخبار داغ 

قول مهاجم لیگ برتری به نزدیکان گل محمدی: فصل آینده پرسپولیسی می شوم جزییات درگیری لفظی کریم انصاری فرد با سرمربی تیمش کرونا جان تپل ترین بازیگر جوان ایرانی را هم گرفت + عکس پوشش متفاوت صبا راد پس از بازگشت به ایران + عکس پپ گواردیولا بایرن مونیخ و هانسی فلیک را به مبارزه دعوت کرد بایرن مونیخ فاتح شش گانه شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل نقل و انتقالات سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس تنها شکست خود با هدایت اوسمار در دور برگشت لیگ‌برتر را در هفته شانزدهم مقابل آلومینیوم داشته که در آن بازی امید عالیشاه غایب بود، اما احتمال دارد سرخ‌پوشان دوباره در سفر به اراک و جدال با شاگردان سیدمجتبی حسینی نتوانند از کاپیتان خود بهره ببرند.

امید عالیشاه پس از اینکه در دیدار شب گذشته مقابل صنعت نفت آبادان پاس گل اول پرسپولیس را به دانیال اسماعیلی‌فر داد، در دقیقه 12 به علت آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت و جای خود را به وحید امیری داد تا شرایط مبهمی برای مسابقه با آلومینیوم اراک داشته باشد.

کاپیتان پرسپولیس دوباره با کابوس مصدومیت قبل از دیدار با آلومینیوم اراک مواجه شده و ممکن است در جدال حساس مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر شاگردان مجتبی حسینی غایب باشد.

پرسپولیس هفته آینده و برای دومین بار طی دو ماه اخیر باید به اراک سفر کند و این‌بار در جام حذفی مقابل آلومینیوم قرار بگیرد که غیبت عالیشاه می‌تواند برای سرخ‌پوشان مشکل‌ساز شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!
  • گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد/ با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • واکنش سیدحسین به محرومیت
  • عکس| واکنش سیدحسین به محرومیت
  • واکنش سیدحسین به محرومیت: لبخند!(عکس)
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد