Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@07:01:34 GMT

عیدی امسال کارکنان دولت چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۶۴۷۷

به گزارش پایگاه خبری نشان24: پایان بهمن ماه معمولا زمانی است که دولت همراه پرداخت حقوق این ماه، عیدی بازنشستگان و کارکنان را نیز پرداخت می کند، بنابراین رقم نهایی عیدی در هیات دولت مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین مالی و پرداخت می شود.

مروری بر پرداخت عیدی در سال های اخیر نشان می دهد که در سال ۱۳۹۰ مبلغ ۳۵۰ هزار تومان، ۱۳۹۱ ، ۴۰۲ هزار تومان، ۱۳۹۲ ، ۵۰۳ هزار تومان، ۱۳۹۳ ، ۶۰۳ هزار تومان، ۱۳۹۴ ، ۶۸۸ هزار تومان، ۱۳۹۵ ، ۷۷۰ هزار تومان، ۱۳۹۶ ، ۸۵۰ هزار تومان و ۱۳۹۷ مبلغ ۹۳۲ هزار و ۲۵۰ هزار تومان و 1398 یک میلیون و 200 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: حقوق دولت سازمان برنامه و بودجه عیدی تومان هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود

داود منظور، اظهار داشت: امسال ۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های آبخیزداری به بخش کشاورزی یارانه خواهیم داد.

به گزارش دانشجو، وی افزود: ان شاءالله با مجموع تدابیر دولت بتوانیم برای مردم سفره بهتر، ارزانتر و و مطمئن‌تر فراهم کنیم هر چند به حق انتظارات بیش از این‌ها است.

منظور بیان کرد: ۷۵۰ هزار میلیارد تومان در قالب هدفمندی یارانه‌ها مستقیما به مردم پرداخت می‌شود.

وی افزود: هزینه پرداخت یارانه نقدی که بخش بزرگی از جامعه آن را دریافت می‌کنند؛ سالانه ۳۳۰ همت است.

منظور گفت: کمک‌هزینه‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود که ماهانه ۵ همت در این قالب پرداخت می‌شود. سال گذشته مسمتری کمیته امداد و بهزیستی دریافت می‌کردند ۴۰درصد رشد کرد و امسال ۳۰درصد رشد پیدا می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: هدف کالابرگ این است که مردم نوسانات قیمت ۱۱ قلم کالای مصرفی مهم را عملا حس نکنند و این کالا‌ها با قیمت ۱۴۰۱ به ۷ دهک تخصیص داده می‌شود. ۲۰۰ همت برای خرید تضمینی گندم و یارانه ارد و نان در نظر گرفته شده است.

منظور، افزود: همچنین پیشبینی شده ۸۵همت فقط یارانه دارو پرداخت خواهد شد. در بخش نهاده‌ها امسال ۶ همت یارانه کود و بذر داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مبلغ ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آبفا درمازندران
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • ۷۵۰ هزار میلیارد تومان یارانه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین باشگاه فولاد خوزستان 
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه