Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های شهید قندی یزد و اترک بجنورد خراسان شمالی از سری مسابقات دسته دوم کشور عصر جمعه ۲ بر۲ مساوی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ مسابقه تیم‌های شهید قندی یزد و اترک بجنورد از سری مسابقات هفته هشتم لیگ دسته دوم کشور که در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد با نتیجه تساوی 2 بر 2 پایان یافت.

در این دیدار ابتدا بجنوردیها در دقایق ۵۶ و ۶۷ توسط سهراب فخرآبادی و ابراهیم اسماعیلی‌فرد به گل رسیدند و تا دقایق پایانی تیم پیروز میدان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید قندی که در فصل جاری دور از حد انتظار در مسابقات ظاهر شده ‌است بالاخره در دقایق پایانی توانست از یک شکست خانگی فرار کند.

گلهای تیم قندی در این مسابقه توسط "سیدجواد شفیعی‌پور" و "مرتضی حیدری" در دقایق ۹۰ و ۴+۹۰ به ثمر رسید.

تیم قندی در گروه دوم با تیم‌های پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، سرداربوکان، مس شهربابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس‌آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم گروه است.

شهید قندی یزد در ادامه نتایج ضعیف خود در فصل جاری لیگ دسته دوم کشور با این تساوی و 7 امتیاز از 8 بازی در مقام 12 جدول گروه 14 تیمی "ب" دسته دوم کشور قرار گرفت. همپنین اترک بجنورد با 1 امتیازی که از خانه حریف بدست آورد با 11 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یزد استان دسته دوم استان یزد لیگ فوتبال شهید قندی دسته دوم کشور اترک بجنورد شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد

سرهنگ یمن ابوسلیمان، مدیر دفاع مدنی خان یونس، امروز دوشنبه به سی ان ان گفت: پس از خروج نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیلی از منطقه در ۷ آوریل، گور عظیمی با دست کم ۲۸۳ جسد در حیاط مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شد. 

ابوسلیمان گفت: «نشانه‌هایی از اعدام‌های میدانی وجود داشت. ما نمی‌دانیم که آنها زنده به گور شده اند یا اعدام شده اند. اکثر اجساد تجزیه شده اند.» 

پیشتر گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که جسد ۵۰ شهید را بیرون کشیده که نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به صورت دسته جمعی در مجتمع پزشکی «ناصر» در خان یونس آنها را دفن کرده بودند.

با این حال، ارتش اسرائیل هنوز هیچ اظهار نظری در مورد کشف گور دسته جمعی در پی عملیات آن در خان یونس که تقریباً چهار ماه به طول انجامید، ارائه نکرده است.

اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه به تازگی گفته: «رژیم اشغالگر گوری را در داخل دیوار‌های مجتمع پزشکی ناصر برای مخفی کردن جنایت‌های خود ایجاد کرده بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی در داخل مجتمع ناصر باشند.»

اسرائیل از زمان حمله مرزی حماس در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ یک حمله نظامی مرگبار به نوار غزه انجام داده است. در این حملات دست‌کم ۳۴۲۰۰ فلسطینی، اکثرا زنان و کودکان، شهید شده‌اند و بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر در بحبوحه کشتار جمعی و کمبود وسایل ضروری زخمی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • روسری بر سر بزبز قندی خبرساز شد/ عکس
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ۲۰۰ روز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه با ۳۴۱۸۳ شهید
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • کشف ۹۰ خاور زباله از منزل یک میلیاردر در بجنورد + تصاویر | وضعیت خانه را ببینید