Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مجید محافظت‌کار جمعه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در مسجدسلیمان اظهار داشت: آلومینیوم تیم جنگنده و سختکوشی است که چند لایه دفاع می کند. آنها در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته و تیمی قابل احترامی هستند.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر تمرینات خوبی زیر نظر سرمربی تیم انجام دادیم افزود: نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و امیدوارم بازیکنان یک بازی شجاعانه و دقیق ارائه دهند و با کسب نتیجه‌ای خوب از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کنیم تا علاوه بر شاد کردن دل هواداران، در نیم فصل اول جایگاه خوبی از جدول را اختیار کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی فردا بازیکن محروم و مصدومی نداریم افزود: در این فصل از رقابت ها، امتیاز تیم ها به یکدیگر نزدیک بوده و همه تیم‌ها می‌خواهند که برنده از زمین بیرون بیایند، حتی آن‌هایی که شکست می‌خورند.

محافظت کار عنوان کرد: برنامه ما در هر بازی، چیزی جز پیروزی نیست و امیدوارم با تمرکز و تلاش بالا، یک برد دیگر را رقم بزنیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۵ بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

برچسب‌ها فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان فوتبال نفت مسجد سلیمان خوزستان لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی فوتسال بحرین و کویت که رقبای ایران در گروه چهارم جام ملت‌های آسیا هستند، از ساعت 17:30 امروز مقابل هم قرار گرفتند و نخستین دیدارشان در این رقابت‌ها را انجام دادند.

فوتسالیست‌های کویت که در آخرین دیدار تدارکاتی خود موفق به کسب پیروزی مقابل مجارستان شده بودند، در دیدار امروز هم توانستند برد ارزشمندی برابر بحرین به دست بیاورند.

تیم ملی فوتسال کویت در دیدار امروز مقابل بحرین موفق به کسب پیروزی 2 بر یک شد تا مثل شاگردان وحید شمسایی 3 امتیازی شود و به‌خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم ایران، در جایگاه دوم جدول گروه D جام ملت‌های آسیا 2024 تایلند قرار بگیرد.

ملی پوشان فوتسال بحرین دو روز دیگر باید در دومین مسابقه خود مقابل ایران قرار بگیرند و کویت هم روز دوم اردیبهشت ماه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف شاگردان وحید شمسایی می‌رود.

دیگر خبرها

  • حسینی در مسیر قهرمانی سپاهان و تراکتور!
  • رضاوند: بازی‌ها با VAR برگزار شود تا حق تیمی‌ خورده نشود
  • به بازی تراکتور نمی رسم/ هواداران ما را شرمنده کردند
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • بازگشت عربستان به مسابقات با کسب پیروزی مقابل استرالیا
  • بلانکو تنها گلزن استقلال در سال 1403
  • پیروزی کویت مقابل بحرین؛ ایران صدرنشین شد
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • سردار آزمون به میلان رسید
  • پیروزی هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها