Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از تعویق چندباره مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا به خاطر شیوع ویروس کرونا، حالا شایعاتی مبنی بر متمرکز شدن ادامه این رقابت ها به گوش می رسد. به نظر می رسد عزم فیفا برای برگزاری متمرکز رقابت ها جدی است و در شرایطی که از کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان میزبان احتمالی نام برده می شود، فدراسیون فوتبال کشورمان نیز در تلاش است تا میزبانی این بازی های حساس و حیاتی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص میزبانی کشورهای حوزه خلیج فارس از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ به گوش رسیده و این در حالی است که فیفا ناامید از برگزاری عادی مسابقات، قصد دارد طرح برگزاری متمرکز بازی ها را اجرایی کند.

از امارات و قطر به عنوان جدی ترین گزینه های میزبانی نام برده می‌شود اما حالا بحرین نیز خود را به این جمع رسانده و البته طبیعی است که شانس زیادی برای گرفتن میزبانی نداشته باشد اما احتمال برتری رقیب ایران در این شبه مناقصه، نگرانی های زیادی را در فضای فوتبال ایران ایجاد کرده است.

امیرمهدی علوی مسئول روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در این خصوص می‌گوید:

فدراسیون تمام ظرفیت‌های موجود را برای میزبانی در سه مسابقه سرنوشت ساز که دو تای آن خیلی مهم است (عراق و بحرین) را مورد توجه قرار داده است. نامه نگاری زیادی از سوی دبیر کل و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. تا این لحظه هرچه شما می‌شنوید ما هم در رسانه‌های عربی می‌خوانیم. ولی چیزی به صورت رسمی هنوز به اطلاع فدراسیون فوتبال نرسیده است.

تیم ملی ایران چهار بازی با هنگ کنگ کامبوج، بحرین و عراق خواهد داشت که باتوجه به دو شکست مقابل دو حریف آخر، تقابل با این تیم ها حساسیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال امیرمهدی علوی فدراسیون فوتبال فیفا مقدماتی جام جهانی 2022 فدراسیون فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل ملوان: در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرش فهمیده مدیرعامل باشگاه ملوان بندر انزلی در اولین واکنش به اتفاقات بازی با دیروز گفت: ابتدا از هواداران عزیزمان تشکر می‌کنم که با وجود سرمای هوا ما را در این مسابقه تنها نگذاشتند و مثل‌ هميشه با حمایت‌شان باعث دلگرمی بازیکنان و عوامل تیم بودند.

او در مورد نمایش تیم ملوان اظهار داشت: مسابقه از نظر فنی کم حادثه بود و تیم ما توانست با آنالیز حریف، شرایط را برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سخت کند. به شکلی که این تیم در حضور هواداران پرشمار خود نتوانست در‌ کل نود دقیقه بیش از دو خطر را روی دروازه ما ایجاد کند. بنابراین فکر می‌کنم باید به کادرفنی و بازیکنان توانمندمان بابت این بازی خوب و هوشمندانه تبریک بگویم.

فهمیده در خصوص داوری این بازی عنوان کرد: اما متاسفانه به روال گذشته باز هم تیم ما از داوری ضربه خورد، گلی‌ که سرنوشت مسابقه را تعیین کرد در شرایط آفساید به ثمر رسید، پنالتی مسلم ما اعلام نشد، بازیکن حریف باید کارت زرد دوم می‌گرفت و داور محترم یک خطای واضح را به شکل عجیبی در حالی که به صحنه تسلط داشت اعلام نکرد.

مدیرعامل ملوان ادامه داد: فکر می‌کنم داوران ما شجاعت کافی برای سوت زدن علیه تیم‌های سرخابی را ندارند، ما همیشه سعی کرده‌ایم به تصمیمات داوران و فدراسیون احترام بگذاریم، اما می‌بینیم که ادامه این روش و منش هیچ تاثیری ندارد. هواداران از ما انتظار دارند که پیگیر حق و حقوق از دست رفته تیم‌مان باشیم. قصد فشار آوردن به داوران محترم را ندارم اما تیم ما که با بودجه محدود و با هزینه شخصی اداره می‌شود مسابقات حساسی با تیم‌های متمول بالای جدول دارد که در تعیین تیم‌های صعود کننده به آسیا تاثیرگذار است.

وی از صحبت خود با مهدی تاج نیز پرده برداشت و گفت: امروز با آقای تاج به شکل حضوری صحبت کردم، با سایر دوستان در فدراسیون هم جلسه خواهم گذاشت. این رویه ناعادلانه به هر ترتیب باید تغییر کند، انتظار داریم کمیته محترم داوران نسبت به جریمه داورانی که اشتباهات تاثیرگذار در بازی‌های متعدد نسبت به تیم ملوان دارند اقدام نماید و فدراسیون فوتبال نیز هر چه سریع‌تر برای ورود VAR و امکانات  داوری تلاش کند.

دیگر خبرها

  • لغو پروازها و برخی رویدادهای ورزشی در کیش
  • سمیعی: استقلال رانت و هوادار متمول ندارد
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • خشم مدیرعامل ملوان؛ در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • رقت‌انگیز مثل بیانیه‌های استقلال و پرسپولیس؛ گروگانی به نام فوتبال
  • مدیرعامل ملوان: در بازی پرسپولیس به داوری باختیم!
  • تحرکات عجیب علیه برگزاری مچ اندازی آسیایی!
  • وزیر ورزش، پیگیر برگزاری مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا
  • برای حفظ میزبانی اذیت شدیم/ شانس بالایی برای صعود داریم