Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت نام اینترنتی مرحله جدید ارائه تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق از امروز شنبه، ۲۵ بهمن خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، افتخاری گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح‌های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سومین مرحله در سال ۱۳۹۹) به مبلغ ۲۵ میلیون تومان از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ تا جمعه ۸ اسفند در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir اجرا شد.

وی با یادآوری اینکه «دی امسال دومین مرحله وام ازدواج فرزندان در سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای افراد واجد شرایط به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش واریز شد»، اظهار داشت: نوبت اول این تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای واجدین شرایط، در تیر امسال پرداخت شده بود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی ادامه داد: تسهیلات نوبت جدید حداکثر هزار فقره بود و به آن دسته از فرزندان یا نوه‌های تحت تکفل بازنشستگان، موظفان و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می‌گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.

افتخاری درباره شرایط متقاضیان این تسهیلات نیز گفت: تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد، ۹۸ تا اول اسفند، ۹۹ باشد و بازنشستگان و موظفانی که در دوره‌های قبلی درباره اخذ تسهیلات مزبور برای یکی از فرزندان اقدام کرده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جاری را برای سایر فرزندان خود ندارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در بهمن ۹۹ است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

افتخاری تصریح کرد: صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می‌شود و ذی نفع بودن هردوی پدر و مادر متقاضیان موجب امتیازی برای دریافت دوفقره تسهیلات برای فرزندانشان نخواهد بود.

وی گفت: متقاضیانی که در دوره قبل ثبت نام کرده اند و مشمول این تسهیلات نشده اند در صورت تمایل باید مجدد ثبت نام کنند.

افتخاری مهلت ثبت نام اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir را تا ۸ اسفند ۹۹ اعلام کرد و گفت: زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و بررسی اولویت‌ها و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد، اما هدف گذاری برای پرداخت، پایان اسفند امسال است.

تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است. برچسب ها: ثبت نام ، وام ، بازنشستگان ، فرزندان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ثبت نام وام بازنشستگان فرزندان ازدواج فرزندان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری میلیون تومان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت

جعفر امیرآبادی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

 امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • جزئیات افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان با احکام جدید
  • پرداخت حقوق فروردین بازنشستگان صندوق فولاد با افزایش ۲۰ درصدی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»