Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@07:03:56 GMT

مرد سقوط کرده در کوهستان خاییز نجات یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۹۲۱۶

مرد سقوط کرده در کوهستان خاییز نجات یافت

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تنگستان گفت: ساعت ۱۷:۴۵ دیروز (جمعه ۲۴ بهمن) با دریافت خبری از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری(EOC) مبنی بر سقوط یک نفر از عشایر در ارتفاعات ۱۴۲۰متری بیرمی بلافاصله دو تیم ۱۲ نفره عملیاتی جستجو و نجات با تجهیزات تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان خاییز (یادمان مرحوم قرچه) به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی منصوری افزود: مصدوم با تلاش نیرو‌های عملیاتی پس از ۱۰ ساعت جستجو و نجات ساعت ۳:۱۰ بامداد امروز (شنبه ۲۵ بهمن) به پایین کوه انتقال و تحویل عوامل اورژانس شد.

بیشتر بخوانید

گمشدگان خاییز تنگستان پیدا شدند

آب و هوای معتدل زمستان استان بوشهر بسیاری از گردشگران این استان و خارج از استان را به سپری کردن روزهای تعطیلی در مناطق مختلف از جمله کوهستان‌ها جلب می‌کند.

یکی از مناطق مورد توجه گردشگران و کوهنوردان منطقه کوهستانی خاییز تنگستان است.

اما حضور کوهنوردان و گردشگران در این منطقه گاه با خطرات و مشکلاتی برای آنان همراه بوده است و امدادگران هلال احمر در پایگاه امداد و نجات کوهستان بارها به این افراد کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات خاییز تنگستان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد شریفی ظهر امروز یکشنبهبا اعلام این خبر اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع توریستی کیان که در محدوده دریاچه سدکنگیر قرار دارد مجموعه‌ای زیبا با امکانات رفاهی آماده پذیرایی از گردشگران است که این مجتمع گردشگری علاوه بر دارا بودن مناظر و طبیعت زیبا، مجموعه‌ای از جمله سویئت‌های اقامتی، آلاچیق، قایق‌های موتوری و… را دارا است.

کد خبر 6084592

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • نجات گردشگران ناپدید شده در جنگل‌های سوادکوه
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ممنوعیت ورود گردشگران به منطقه دریاچه تار دماوند
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • ناگفته‌هایی از نجات یافتگان در کوهستان | طبیعت‌گردانی که با مرگ دست و پنجه نرم کردند
  • راه‌دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • نجات سرنشینان پراید پس از سقوط به دره در جاده یاسوج