Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:41:18 GMT

مه گرفتگی اسکله مسافری قشم - بندرعباس را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۹۸۹۵۴۸

مه گرفتگی اسکله مسافری قشم - بندرعباس را تعطیل کرد

گروه استان‌ها- مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم از تعطیلی اسکله شهید ذاکری قشم و توقف سفرهای دریایی از این اسکله به اسکله شهید حقانی در بندرعباس خبر داد. - اخبار استانها -

علی اشتری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزارى تسنیم در  قشم اظهار داشت: با توجه به مه گرفتگی و کاهش دید افقی، تردد شناورهای مسافری در بندر شهید ذاکری قشم از آغاز فعالیت هر روزه این اسکله (ساعت 6 بامداد) به طور موقت متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی بازگشایی این بندر و اسکله مسافری به بهبود شرایط جوی و افزایش دید افقی ارتباط دارد و تغییرات احتمالی پس از پایش مسیر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان قشم ادامه داد: با توجه به شرایط یاد شده و کاهش دید افقی در محدوده جزیره هنگام، اسکله‌های گردشگری کندالو و شیب دراز در قشم هم برای تردد به جزیره هنگام از ساعت 7 صبح امروز (شنبه 25 بهمن ماه) به طور موقت تعطیل است و تغییرات احتمالی اطلاع‌رسانی می‌شود.

تردد دریایی قشم از اسکله شهید ذاکری متوقف شدباد "نعشی" اسکله شهید ذاکری قشم را تعطیل کردزمان تردد در اسکله‌های قشم کاهش یافت

وی گفت: تا اطلاع ثانوی تردد از قشم به بندرعباس و بالعکس از طریق اسکله لافت و پهل و استفاده از شناورهای لندینگ کرافت امکان‌پذیر است.

شایان ذکر است ورود به قشم از سه مسیر دریایی (اسکله حقانی بندرعباس)، زمینی (اسکله پهل با استفاده از شناورهای لندینگ کرافت) و هوایی (فرودگاه بین‌المللی قشم) انجام می‌شود.

انتهای پیام/7558/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید ذاکری اسکله شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۸۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛مدیر دفتر فرهنگی دینی شرکت آب و فاضلاب کاشان در آیین رونمایی از این کتاب گفت: در این کتاب به بررسی ۵۰ آیه قرآن که از کلمه آب استفاده شده پرداخته و تلاش شده با استناد به آیات قرآن برای حل مشکلات محیط زیستی راهکار ارائه کند.
سید محمد مسافری افزود: بسیاری از نظریه‌های مدیریتی را می‌توان از کلام امیرمومنان (ع) استخراج کرد و این موضوع مستلزم تلاش دانش آموختگان حوزوی و دانشگاهی است.
وی گفت: این کتاب در قالب ۱۴۰ صفحه با تیراژ ۵۰۰ در انتشارات مرسل به چاپ رسیده است.
مسافری افزود: محمد علی خرمی نویسنده این اثر از دانش آموختگان حوزه و دانشگاه است که به سبب فعالیت‌های پژوهشی و آگاهی از موضوعات حوزه آب توانسته اثر کم نظیری را خلق کند که امیدواریم مورد استفاده جامعه دینی و دانشگاهی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند