Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر‌های اسکو و سهند با تاکید بر تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در اسکو و شهر جدید سهند، خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر جدید سهند شد.

او گفت: ایجاد و احداث هرگونه پروژه جدید باید پس از تکمیل پروژه‌های قبلی انجام شود وگرنه منابع مالی دردی را دوا نکرده و باعث نیمه‌کاره ماندن اکثر پروژه‌های عمرانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای استقرار واحد‌های دانش‌بنیان و کاربری‌های تفریحی و اجتماعی در حاشیه بزرگراه تبریز- سهند،گفت: باید با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز در این منطقه و سوءاستفاده‌های احتمالی برخورد شود.

او افزود: شرکت عمران شهر جدید سهند باید به تمامی تعهدات خود در سهند عمل کرده و با همکاری دستگاه‌های دولتی، مشکلات فعلی در این منطقه را کاهش دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه اسکو از جمله شهرستان‌های تاریخی و فرهنگی استان است که نقش مهی در حرکت پرشتاب استان به سمت توسعه دارد، گفت: باوجود تمام مشکلات، تعامل بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان وجود دارد که شهرستان اسکو نیز از این امر مستثنی نیست.

منادی نماینده تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، رضی‌منش فرماندار اسکو و اعضای شورا‌های اسلامی و شهرداران اسکو و سهند نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف پرداختند.

ممانعت از تغییر کاربری باغات و حفر قنوات جدید، تسریع در تکمیل مراکز درمانی و بیمارستانی در شهر جدید سهند، برنامه‌ریزی و پیگیری برای تامین آب شرب شهر جدید سهند از محل خط لوله انتقال آب زرینه رود از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز استاندار آذربایجان شرقی شهر جدید سهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۹۹۰۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز

 اسبقی در جلسه تکمیل پرونده‌های ثبتی و تقویم رویداد‌های گردشگری تبریز گفت: رویداد‌ها و جشنواره‌هایی که به گردشگری غذا مرتبط است امسال حائز توجه ویژه‌ای است چون شهر تبریز از نظر تنوع خوراکی‌ها، غذا‌ها و شیرینی‌های سنتی با فرهنگ و تاریخ دیرینه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۳۴ رویداد مختلف در شهر‌ها و بخش‌های مختلف آذربایجان‌شرقی در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسیده است اظهار کرد: ۱۳ مورد از این رویداد‌ها مربوط به شهرستان تبریز است که با توجه به تعدد این موضوع لازم است تا پرونده‌های جدیدی برای ثبت در تقویم گردشگری کشور تنظیم و تکمیل شود.

اسبقی افزود: برنامه ها، رویداد‌ها و جشنواره‌های یاد شده با مشارکت ارگان‌های مختلف شهرستانی اعم از فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صمت شهرستان تبریز برگزار می‌شود که با توجه به ظرفیت‌های این شهرستان در عرصه‌های هنری، تاریخی، فرهنگی، صنایع دستی و غذایی باید اقدامات کافی برای افزایش این رویداد‌ها به انجام برسد.

وی اهمیت مشارکت دستگاه‌ها و ادارات مختلف در ثبت ملی و منطقه‌ای رویداد‌ها و جشنواره‌ها را مهم خواند و گفت: در این زمینه تلاش داریم تا رویداد‌ها و جشنواره‌های مختلف که توسط فرمانداری، شهرداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت شهرستان تبریز برگزار می‌شوند شناسایی و مستندنگاری شده و با تکمیل فرم‌های مربوطه توسط ادارات متولی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز